تاریخ انتشار:۱۹:۳۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: مراسم تجلیل از مبلغین طرح بلاغ و ممتازین و نفرات برتر علمی حوزه علمیه خواهران دهدشت با حضور نماینده ولی‌فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، آیت الله سید نصیر حسینی در مراسم تجلیل از مبلغین طرح بلاغ و ممتازین و نفرات برتر علمی حوزه علمیه خواهران دهدشت با اشاره به رسالت خطیر مبلغین اظهار داشت : کار مبلغ کار انبیا و اولیا است.

نماینده ولی‌فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیامبران الهی یک انسان بودند اما بخاطر مسله تبلیغ خداوند متعال مقام بزرگ و جایگاه عظیمی به آنان عطا کرد.

وی با بیان اینکه خداوند۱۲۴ هزار نبی فرستاد که ۳۱۳ نفر از آنان رسول هستند خاطر نشان کرد: رسول برتر از نبی است.

امام جمعه یاسوج افزود:نبی مثل طبیبی است که در مطب می نشیند و به بیمار او مراجعه می می شود اما رسول مثل طبیب دوار و سیار است که در شهر ها دنبال بیماری میچرخد و بیماری های اخلاقی را درمان میکند.

آیت الله حسینی با اشاره به اهمیت حضور مبلغان خانم در جامعه گفت:امروز نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل میدهند و شما مبلغان خانم بهتر از ما می توانید ایفای نقش کنید.

نماینده ولی فقیه در استان مبلغان را مرزبانان و نگهبانانی برشمارد که از مرزهای ایمان و اعتقادات دفاع میکنند.

وی گفت: عمل یک عالمی که کار تبلیغ دین را انجام میدهد از عمل ۷۰ هزار عابد برتر است و جایگاه شما جایگاه آن عالم است .

در ادامه از ۸۰ مبلغ طرح بلاغ و ۳۳ نفر برتر علمی حوزه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها تقدیر و تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین