تاریخ انتشار:۱۲:۵۴ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: همزمان با سراسر کشور وبه مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش جهادگران فاطمی ۳ در سالن ناحیه مقاومت بسیج چرام برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجه الاسلام احتشام نماینده، ولی فقیه در سپاه چرام در جمع جهادگران گفت: بسیج متعلق به همه مردم است و در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب و مردم بر حسب نیاز وارد می شود.
وی افزود: بسیجیان زیر پرچم ولایت به مردم خدمت رسانی می کنند و این مهم را در دفاع مقدس و سال های اخیر در مواقع لزوم اثبات کردند.
سرهنگ پاسدار علی دهقان مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت چرام هم گفت: همزمان با سراسر کشور و آغاز هفته بیسیج ۲۰ گروه بسیجی در قالب جهادگران فاطمی ۳ به مناطق هدف اعزام می شوند.
وی افزود: این گروه‌های بسیجی و جهادگر در ساخت و ساز مسکن، سرویس‌های بهداشتی، توزیع بسته معیشتی،حمایتی و برگزاری کلاس‌های عقیدتی و فرهنگی در مناطق کم برخوردار فعالیت می کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین