کد خبر: ۲۱۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۱۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه ما هیچ مهمانی را صرف پاره کردن ربان افتتاحیه ها دعوت نخواهیم کرد گفت: عدم حضور استاندار در جلسات‌ دانشجویی و نشست با رؤسای دانشگاه ها اصلا قابل قبول نیست و با رویکرد دولت مردمی سازگاری ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، جلسه هماهنگی رویداد علمی دنا (دورهمی نخبگان استان ) بزرگترین رویداد علمی استان در حوزه پیوند صنعت و دانشگاه  با حضور سردار مثنوی جانشین سپاه فتح استان، سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانشجویی استان ،فرماندار بویراحمد ،مدیران کل ادارات استان ، رؤسای دانشگاه های استان و سایر مسئولین به میزبانی بسیج دانشجویی حوزهٔ شهید میثمی دانشگاه یاسوج برگزار شد.
سبحان احسانی اصل مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه یاسوج بعد از اینکه مجری برنامه نسبت به عدم حضور آقای استاندار در برنامه سوالی مطرح کردند واکنش نشان داد.

احسانی اصل ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور اعضایی که در جلسه حضور پیدا کردند نسبت به عدم حضور استاندار در جلسه علی رغم دعوت از ایشان واکنش نشان داد.
وی اظهار داشت: با توجه به توصیهٔ رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مسئولان در دانشگاه ها گویا آقای استاندار  به این نوع نگاه توجهی ندارند وگرنه در چنین جلسه مهمی که قرار هست در راستای حل مسائل و مشکلات استان تصمیم گیری شود ایشان حضور پیدا می کردند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج بیان کرد: هدف از حضور مسئولین در چنین جلساتی هم اندیشی و همکاری جهت پیشبرد کارها و حل مسائل است و ما هیچ مهمانی را صرف پاره کردن ربان افتتاحیه ها دعوت نخواهیم کرد.

احسانی اصل تأکید کرد: مشغله های زیاد استاندار را درک می کنیم ولی عدم حضور ایشان در جلسات‌ دانشجویی و نشست با رؤسای دانشگاه ها اصلا قابل قبول نیست و با رویکرد دولت مردمی سازگاری ندارد.

بر اساس این گزارش نشست رویداد علمی دنا در حالی برگزار شد که آقای استاندار و هیچکدام از معاونین وی در جلسه حضور نداشتند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
این بنده ی خدا حالش خوش نیست از چشمش نبینید تا الان به کدام قولش عمل کرده که بخواد بیا دانشگاه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین