تاریخ انتشار:۲۱:۳۸ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:
عصر دنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سالگرد شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز (شهیدان خوب) سینما شهرستان بهمئی در شب اولین سالگرد هنرمند شهید امید خوب به نام سینما امید نامگذاری و افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلو و بویراحمد گفت: جناب آقای دکتر خزایی رئیس محترم سازمان سینمایی کشور و معاونین این سازمان برای افتتاح دو سینما در شهرستان‌های دنا و بهمئی روز چهارشنبه سوم آبان ماه به این استان سفر می‌کنند.

 درخشان با بیان اینکه سینما سیمرغ سی سخت در شهرستان دنا و سینما امید در شهرستان بهمئی رسماً افتتاح خواهند شد افزود: همزمان با سالگرد شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز (شهیدان خوب) سینما شهرستان بهمئی در شب اولین سالگرد هنرمند شهید امید خوب به نام سینما امید نامگذاری و افتتاح می‌شود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به نقش و جایگاه سینما در زندگی اجتماعی مردم افزود: بدون تردید وجود سینما به عنوان یک نیاز اساسی و فرهنگی برای همه اقشار مردم به ویژه جوانان می‌تواند گام موثری برای ارتقا سطح فرهنگی مردم باشد.

درخشان در پایان افزود: به زودی خبرهای خوبی درباره احداث سینما در مرکز استان به اطلاع مردم فهیم و فرهنگ دوست یاسوج خواهیم رساند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین