تاریخ انتشار:۱۲:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: تجمع بزرگ مادران و کودکان ایرانی در حمایت از کشته شدن جمعی از کودکان غزه به دست رژیم غاصب اسرائیل در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، به دنبال حمله رژیم غاصب اسراییل و غزه به ویژه بیمارستان المعمدانی که منجر به کشته شدن جمعی از زنان و کودکان بی گناه شد، مادران و کودکان یاسوجی در حمایت از مظلومیت کودکان غزه و همچنین اعلام خشم و انزجار خود با تجمع در حسینیه ثارالله با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا این خشم بزرگ را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.
در این تجمع بزرگ جمع زیادی از مادران و کودکان گرد هم آمده‌اند تا با فریاد‌های الله اکبر ضمن حمایت ازمظلومیت و آوارگی کودکان و زنان در غزه حقانیت و مظلومیت آنان را به گوش جهان برسانند.
کودکان و مادران یاسوجی شرکت کننده در این مراسم، با مشت‌های گره کرده اعلام کردند ملت ایران همواره از حق و حقانیت و آزادی انسان‌ها حمایت و دفاع خواهد کرد و ملت فلسطین در مبارزه با ظلم تنها نیست.
در مسیر و محل تجمع بزرگ حمایت مادران و کوکان یاسوجی از کودکان غزه، پلاکارد‌ها و پرچم‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به‌ویژه کودکان و زنان که در این فاجعه بزرگ به شهادت رسیده اند، به نمایش گذاشته شد.
عــکاس: مــرتــضی مــبشــری
 
 
 
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین