تاریخ انتشار:۱۳:۰۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با تجمع مقابل این بیمارستان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کادر درمان در حالی برای کمک به مردم غزه اعلام آمادگی کردند که شب گذشته رژیم صهیونیستی در ادامه جنایاتش، بیمارستان المعمدانی را مورد حمله قرار داد و در پی آن رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور از دستگاه دیپلماسی درخواست کرد که هرچه سریعتر زمینه‌های برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مصر و اردن را فراهم کنند تا کادر درمانی بتوانند به کمک‌رسانی و درمان مجروحان بپردازند و جلوی این فاجعه عظیم بشری گرفته شود.
از سوی دیگر مسئولان سازمان نظام پرستاری کشور ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و مراکز درمانی غزه، از آغاز پویش «مرهم غزه» برای ثبت‌نام اعزام کادر درمان برای کمک به مردم مظلوم فلسطین خبر دادند.
پیش از این نیز انتشار نامه یکهزار و ۵۰۰ نفر از اساتید و کنشگران جامعه پرستاری ایران به شورای بین‌المللی پرستاری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و جهان عرب داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین