تاریخ انتشار:۱۴:۵۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر برق شهرستان کهگیلویه از آغاز نصب دکل‌های خط دو مداره طرح شهید سلیمانی دهدشت، منطقه دشمن زیاری، قلعه رییسی و دیشموک در منطقه سخت گذر و کاملا صخره‌ای کوه پات خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید حسین عادلی نسب گفت:سخت‌ترین قسمت کار طرح خط دو مداره سردار شهید سلیمانی (قلعه رییسی -دیشموک)، گذر از کوه کاملا صخره‌ای پات بود که امکان حفر گود و یا انتقال پایه‌های برق، تجهیزات و یراق آلات شبکه برق، آن پروژه را با مشکل جدی مواجه کرد.
وی افزود:حفر گود کاری بسیار سخت بود و با توجه به وجود تونل در زیر این کوه، امکان انفجار نیز وجود نداشت، سرانجام این مرحله از کار با تلاش و هر گونه سختی که داشت به پایان رسید.
مدیر اداره برق شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود: این قسمت از طرح خط دو مداره سردار شهید سلیمانی عزیر، نیاز به احداث بیش از ۳ کیلومتر شبکه ۳۳ کیلوولت، ۳۷ دکل ۱۲ متری و ۳۷ دکل ۱۵ متری و اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال دارد که هم اکنون در مرحله نصب دکل می‌باشد.
مدیر اداره برق کهگیلویه اظهار داشت:تجهیزات و یراق آلات شبکه به وسیله چهارپایان به محل نصب دکل‌های برق انتقال داده شد.
عادلی نسب در تصریح کرد:پس از احداث این قسمت از پروژه خط دو مداره، مشکلات ضعف ولتاژ بخش دشمن زیاری و در ادامه با انجام و احداث ادامه این خط، بخش‌های قلعه رییسی و دیشموک برطرف می شود.
عادلی نسب در پایان تصریح کرد:دو مرحله پایانی این طرح به طول ۳۸ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال در مرحله انجام مناقصه و واگذاری به پیمانکار است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین