تاریخ انتشار:۲۳:۴۳ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیانیه‌ای در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مردم فلسطین صادر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا این بیانیه به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنْیَانٌ مَّرْصُوص/ همانا خدا دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب، استوار هستند.
رهبر معظم انقلاب: "رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است."
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
درحمایت از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی
خوی درنده رژیم غاصب صهیونیستی دهه‌ها جنایت، اشغالگری و نسل‌کشی ساکنان واقعی ارض فلسطین را در طومار خیانت‌هایش به تاریخ بشریت دارد. بیش از هفتاد سال است که رژیم کودک کش اسرائیل از طریق قتل،کشتار و آواره نمودن صاحبان اصلی سرزمین مقدس فلسطین قبله گاه نخست مسلمین را اشغال کرده است، حال که به پشتوانه انفاس قدسی حضرت امام خمینی(ره ) و نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای(حفظ الله)،ملت مظلوم فلسطین راه جهاد و مبارزه را می پیمایند، انتفاضه سنگ را به موشک بدل کرده اند، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی به سخره گرفته شد و سست بودن خانه عنکبوت جهود بر سازشکاران نمایان شد. عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد. این عملیات، کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» را که در سال‌های اخیر مبنای اعتقادی گروه‌های اسلامی فلسطین بود به یک باور یقینی تبدیل و سخن تاریخی، ماندگار و پیش بینی حکیمانه ولی امر مسلمین را که «رژیم سفاک اسرائیل یک بازنده است» را خیلی زود در منظر جهانیان عیان ساخت و دنیا فهمید که ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم وحشیگری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز علم انتقام برافراشته و با اتکاء به جوانان غیور و برومند فلسطینی تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده که قادر به اجرای پارتیزانی ترین عملیات‌های ترکیبی در کانون‌های قدرت صهیونیستی است و با اقتدار کامل و صلابت و سلحشوری، سخت‌ترین شکست تاریخی را بر او تحمیل می‌کند.
بدین وسیله بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی، بر حمایت تام و تمام خود از ملت مظلوم فلسطین و دفاع جانانه خواهران و برادران شجاع و آرمان خواهمان در فلسطین عزیز، در عملیات انتفاضه پای فشرده و ضمن لبیک به فرامین مقام معظم رهبری که مساله فلسطین را مهمترین مساله روز جهان اسلام می دانند، بر لزوم پیاده سازی اصل انقلابی مقابله با استکبار و حمایت از مستضعفان جهان در سرتاسر عالم تاکید داشته و در این میان، حمایت از ملت مقتدر و مظلوم فلسطین و آرمان قدس را نه تنها نماد مقابله تمدنی اسلام و کفر و مرز هویتی جبهه حق و باطل که عیار سنجش انسانیت و شرافت بشر معاصر می‌داند.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
مهرماه ۱۴۰۲

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین