تاریخ انتشار:۱۲:۲۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از مرکز یادگیری مشارکتی در زندان مرکزی یاسوج بازدید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علیرضا عبدی در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در زندان مرکزی یاسوج ضمن بازدید از فعالیتهای این مرکز یادگیری مشارکتی از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گفت.
در جریان این بازدید سرود انتظار توسط گروه سرود زندان مرکز یاسوج اجرا شد که مورد تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور قرار گرفت.

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از مرکز یادگیری مشارکتی زندان یاسوج
معاون وزیر آموزش وپرورش با حضور در کلاسهای مهارتی وفرهنگی مرکز یادگیری مشارکتی زندان مرکزی یاسوج از فعالیتهای ارزشمند آنان در زمینه های مختلف تقدیر کرد وگفت: یادگیری مهارتهای مختلف فرصتی برای درآمدزایی زندانیان و کمک به آنها در کنار آموزش سواد و پایه است.
عبدی افزود: مراکز یادگیری محلی به صورت دولتی و مشارکتی مدیریت می شود که این مرکز با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد و اداره کل زندان های استان در راستای آموزش سواد و مهارت به زندانیان راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی فرصت مناسبی برای مددجویان سوادآموز است تا در کنار سوادآموزی، انواع مهارت های زندگی را کسب نمایند بیان کرد: گسترش مراکز مشارکتی با هدف توانمند سازی و ایجاد فرصت یادگیری مادام العمر برای افراد بی سواد و کم سواد در گروه سنی 10 تا 49 سال از رویکردهای نهضت سواد آموزی است.
معاونت سلامت اداره کل زندانهای استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در جریان این بازدیدها گفت: مراکز یادگیری مشارکتی فرصت خوبی برای پرکردن اوقات فراغت زندانیان است تا بتوانند با آموزش سواد و حرفه آموزی در آینده شغل مناسبی داشته باشند.

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از مرکز یادگیری مشارکتی زندان یاسوج
سید خیرالله خوش قدم کفت: 19 نفر بیسواد در سال گذشته در زندانهای استان شناسایی که تحت آموزش قرار گرفتند و در کنار آموزش به سایر زندانیان علاقمند نیز آموزشهای فنی وحرفه ای نیز ارائه گردید.
سیدحمزه باقری نژاد معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به اینکه آماده سازی چنین مرکزی از دغدغه های همیشگی مسئولان زندان بوده است افزود: سواد آموزی و آموزش در زندان با جدیت پیگیری می شود و با راه اندازی این مرکز خدمات ارزنده ای به زندانیان ارائه می شود.
وی گفت: به همه زندانیانی که در دوره های آموزشی شرکت کنند گواهی مهارت ارائه و پس از آزادی نیز تسهیلات با سود ۴ درصد داده می شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین