کد خبر: ۲۰۶۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۲۶ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: یک خودروی شوتی در محدوده پاسگاه میمند محور یاسوج به اصفهان یک مامور پلیس را زیر گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرمانده انتظامی استان گفت: گروهبان یکم سینا آراسته مامور پاسگاه انتظامی میمند در منطقه بیژگن سادات محمودی بخش پاتاوه در حال انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه این مامور خدوم ساعتی پیش از وقوع حادثه در پست ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ فرمان توقف داد افزود: خودروی حامل بار قاچاق حین فرار و به عمد مامور انتظامی پاسگاه میمند را زیر گرفت و متواری شد.
وی ادامه داد: سینا آراسته مامور انتظامی پاسگاه میمند که به شدت مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

شهادت مامور نیروی انتظامی در ایست و بازرسی میمند دنا
فرمانده انتظامی استان گفت: ساعتی پس از این حادثه خودروی حامل کالای قاچاق شناسایی و راننده که به ارتفاعات متواری شده بود دستگیر شد.
فرماندار شهرستان دنا هم با بیان اینکه جاده سمیرم - پاتاوه - یاسوج یکی از محور‌های پرتردد و پر ترافیک استان و شاهراه ارتباطی استان‌های اصفهان، خوزستان، فارس و بوشهر است گفت: احداث پست ایست و بازرسی با توجه به قرار گرفتن در مسیر قاچاق کالا ضروری است.
درخشان زاده افزود: در روز‌های گذشته دو نفر از مأموران خدوم نیروی انتظامی استان نیز در این مسیر حین مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
روحش شاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین