کد خبر: ۲۰۶۶۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: آقای فرماندار به کجا چنین شتابان؟ در فرمانداری بویراحمد چه خبر است که خیلی راحت دروغ می‌گویند، پرچمی که بعد از خبر عصر دنا نصب کردند را به اسم اینکه این رسانه مغرضانه نگرفته منتشر می‌کنند! آیا با بقیه مسائل هم همین گونه برخورد می‌کنید؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا چهارشنبه عصر (مورخ 4 مرداد ماه و برابر با ۸ محرم) طی مطلبی شرحی از وضعیت سیاهپوشی جلوی ادارات کل استان و شهرستان بویراحمد پراخت و گفته ایم که در شرایطی که دشمنان این مرز و بوم با هرگونه عزاداری برای سالار شهیدان امام حسین (ع) مخالفند و رسانه‌های برانداز، ایرانیان مسلمان را از پوشیدن لباس مشکی منع کردند گویا مسئولانی استانی و شهرستانی درست در مسیر همین سیاست حرکت میکنند!

بله برخی از آن‌ها شاید در محیط داخلی خود اقدام به سیاهپوشی و برگزاری مراسمات مذهبی کرده باشند، ولی فضای بیرونی آن اداره هیچ گونه خبری از محرم نیست، حتی دریغ از یک پرچم مشکی!

بلاخره مطلبی در باب نقد و بی توجهی مدیران به محرم بر اساس واقعیت و مستند در سایت عصر دنا منتشر شده است و دقیقا گفته شده «جلوی ادارت و محیط بیرونی» که به نوعی لباس آن اداره است سیاهپوشی نشده است.

برخی ادارات و روابط عمومی‌ها در تماس با این پایگاه خبری، با ارسال گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در محرم واکنش نشان دادند که با پاسخ‌های ما قانع شدند، اما روابط عمومی فرمانداری بویراحمد به جای پذیرش نقد و اصلاح آن، اقدام به فرافنکی و دروغ پردازی در فضای مجازی کردند.

پاسخ «عصر دنا» به دروغ پراکنی فرمانداری بویراحمد/ آقای فرماندار به کجا چنین شتابان؟ / این تذهبون؟! + فیلم

عکس منتشر شده توسط فرمانداری بویراحمد

 

گروهی منتسب به فرمانداری بویراحمد عکسی را منتشر کرد و ادعا کردند کتیبه‌ای از محرم در بیرون از فرمانداری نصب شده بود و این سایت مغرضانه از یک سمت فرمانداری عکس گرفته است.

فیلم عصر دنا یک روز قبل از تاسوعای حسینی(چهارشنبه هفته قبل)

آقای فرماندار به کجا چنین شتابان؟ در فرمانداری بویراحمد چه خبر است که خیلی راحت دروغ می‌گویند، پرچمی که بعد از خبر عصر دنا نصب کردند را به اسم اینکه این رسانه مغرضانه نگرفته منتشر می‌کنند! آیا با بقیه مسائل هم همین گونه برخورد می‌کنید؟

 اين تذهبون؟! جناب آقای فرماندار اگر این اقدام با هماهنگی حضرتعالی بوده که هیچ و بروید استغفار کنید و اگر سرخود بوده که باید جلوی اقداماتی که ضربه به دولت آیت الله رئیسی می‌شود را بگیرید و با مسببان آن امر برخورد لازم را داشته باشید که بعید می‌دانیم این اختیار را هم داشته باشید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
من دیدم گفتم شاید عصر دنا دروغ گفته ولی الان دیگه مشخص شد که کی دروغ گفته
بویر احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
سلام
بهتر عزاداری امام حسین سیاسی نکنیم اگه از هیات ها سری میزدید متوجه حضور جناب فرماندار می شدید در تمام شبها چون خالصانه و بدون هیاهو سر میزد مورد مقبول مردمه درودبر فرماندار ولایی و انقلابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
این آقایان آنچنان سرگرم انتصابات فامیلی شده اند که از همه چیز غافلند
شرم باد بر آن فرمانداری که عرضه ی نصب یک بنر ساده در ایام عزاداری امام حسین را ندارد
این تیم ناتوان و قومیتی در روز روشن دروغ و کذب می گویند و آبرویی برای دولت رئیسی در این استان نگذاشته اند

اگر بقیه ی دولتمردان رئیسی در سطح کشور همانند چنین افرادی باشند که دروغ آشکار می گویند و حقایق را وارونه جلوه می دهند باید فاتحه ای نثار دولتش کرد
پاسخ ها
یکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
شما خودت رفتی فرمانداری رو ببینی؟...
این خبر رو یه رسانه بیطرف منتشر نکرده که راحت اینطوری صحبت میکنید...چه تایید چه ردش نیاز به یکرسانه واقعا بیطرف داره..فردای قیامت باید جوابگوی این صحبتاتون باشین
وی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
والا قبلا که میگفتن رسانه ای که بی طرف باشه میتونه حقیقت رو بگه؛البته اگه معنی حقیقت برای شما تغییر نکرده ....شما که بی طرف نبوده و نیستین لطفا الکی قضاوت نکنین دیگران رو،همون اخبار عادیتون رو هم نمیشه اعتماد کرد چه برسه به این سو گیری های واضحا شخصی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
چه طور به هیات ما سر نزد؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
آقای مهدوی بعد از اینکه فرماندار شدن کاملا عوض شد هم حب مسئولیت گرفت هم رفت تو تیم روشنفکر
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
من به عنوان یه آدم بی طرف روز اول محرم رفتم فرمانداری تمام در و دیوارها پر بود از پرچم عزای امام حسین
یکم شرم کنید به ابروی حسین
بین همه مسولان حال حاظر که باهاشون ملاقات داشتم تا به حال آدمی به انقلابی و ولایی و حسینی فرماندار ندیدم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین