کد خبر: ۲۰۶۵۴
تاریخ انتشار:۱۰:۵۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: آیین استقبال و تجلیل از "علی پیروج" نایب قهرمان مسابقات پارادوومیدانی جهان در یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، آیین استقبال و تجلیل از پیروج نایب قهرمان مسابقات پارادوومیدانی جهان و امید محمدی مربی این ملی پوش، امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، جمعی از ورزشکاران، مسئولان و اعضای هیات نابینایان و کم بینایان استان در یاسوج برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در آیین استقبال از این مدال آور موفقیت بزرگ علی پیروج در رقابت‌های پارادوومیدانی فرانسه را به خانواده این قهرمان، مربیان تیم‌های ملی، رئیس و اعضای هیات نابینایان و کم بینایان استان، مربیان و جامعه ورزش استان تبریک گفت.
عین الله دهقان از برنامه ریزی برای برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران مدال آور استان خبر داد و افزود: به دلیل سفر رئیس جمهور و هیات دولت و مقارن شدن با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) این مراسم بعد از دهه محرم برگزار می‌شود.
علی پیروج در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان به میزبانی کشور فرانسه در شهر پاریس موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره در ماده پرتاب نیزه این مسابقات شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین