کد خبر: ۲۰۴۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۲۲ - ۱۷ تير ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه اندازی سامانه amlak.mrud.ir قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری برای موجر و مستاجر رایگان شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

روستا در نشست ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن با همکاری ادارات راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن انجام می‌شود، افزود: در این بازرسی‌ها مشاوران املاک رصد و پایش و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
معاون عمرانی استاندار از ثبت قولنامه رایگان در سامانه https://amlak.mrud.irخبر داد و گفت: مستاجر و موجری که همدیگر را پیدا کرده باشند می‌توانند به صورت رایگان در این سامانه اطلاعات خود را ثبت کرده و کد رهگیری رایگان دریافت کنند.
روستا با اشاره به اینکه این سامانه هنوز اطلاع رسانی نشده است، افزود: در استان تاکنون فقط ۱۲ نفر ثبت قولنامه خود را انجام داده اند.
معاون عمرانی استاندار یکی از سیاست‌های دولت را ارائه تسهیلات رایگان برای طرح جوان سازی جمعیت عنوان کرد و افزود: تاکنون ۳۳۰ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شد و هزینه آماده سازی هر زمین ۲۰۰ میلیون تومان است که توسط دولت انجام می‌شود.
وی به طرح نهضت ملی مسکن در سطح شهر یاسوج نیز اشاره کرد و ادامه داد: ۲۰ هکتار زمین در یاسوج شناسایی شده که قرارداد ۱۱ هکتار منعقد شد و در سفر رییس جمهور کلنگ زنی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هم با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن ۶۲ هزار متقاضی داریم که از این تعداد ۴۰ هزار نفر تایید نهایی شداند، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار نفر نیز تایید شد که باید برای آن‌ها مسکن و زمین تهیه کنیم.
راستا با بیان اینکه وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان به ترتیب گچساران اول و دهدشت و یاسوج در رتبه های دوم و سوم قرار دارند، افزود: در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر نیز زمین به بنیاد مسکن واگذار شد و به مردم نیز واگذار می‌کنند و ساخت و ساز نیز به صورت مشارکتی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح در شهر یاسوج، دهدشت و گچساران به صورت انبوه سازی انجام می‌شود، ادامه داد: در شهر یاسوج ۶۰۰ واحد آغاز شده که پیشرفت کاری آن‌ها از ۱۰ تا ۳۵ درصد است.
مدیرکل راه و شهر سازی استان گفت: سایت طرح نهضت ملی مسکن ارم در یاسوج تعیین تکلیف شد و پیمانکار جدید به زودی کار خود را آغاز می‌کند.
وی با بیان اینکه ۸ هزار واحد مسکن باید در یاسوح ساخته شود، افزود: در سفر رئیس جمهور کار ساخت ۳ هزار واحد و در گچساران و دهدشت نیز ۲ هزار واحد آغاز می‌شود.
راستا همچنین از افتتاح ۴۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر دهدشت خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۸ واحد نیز در گچساران در مرحله نازک کاری است و در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

برچسب ها: مشاور املاک
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
واحد‌های متخلف مشاورامکلاک رابامشخصات معرفی فرمایید باتشکر عزت مزید....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین