کد خبر: ۲۰۲۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: شهردار اسبق دوگنبدان و کاندیدای احتمالی دوره آتی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت در یادداشتی آورد؛ آرزوی توفیق و عرض خسته نباشید دارم خدمت دو برادر عزیز آقای محمد باقر شریفی و آقای علی محمد آقایی .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اردلان زینال زاده شهردار اسبق دوگنبدان و کاندیدای دوره آتی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت با خیر مقدم به آقایان محمد باقر شریفی و علی محمد آقایی برای ورود آنان به عرصه انتخابات در یادداشتی آورد؛

 

آرزوی توفیق و عرض خسته نباشید دارم خدمت دو برادر عزیز آقای محمد باقر شریفی و آقای علی محمد آقایی .
جا دارد از خدمات این دو عزیز در حوزه اجرا تشکر و ورود احتمالی این دو بزرگوار را به عرصه سیاسی انتخاباتی گچساران و باشت را به دیده میمنت بنگریم.
رقابت سیاسی فرایندی است که در حوزه انتخاباتی گچساران و باشت یک برنده خواهد داشت که به مدت ۴ سال ردای وکالت این مردمان نیک سرشت را برتن خواهد نمود ، اما گفتار و رفتار کاندیداهای عزیز طی این مدت ۸ ماه و اندی مانده به انتخابات به یاد و خاطر همشهریان گرام ماندگار است لذا فرصت را غنیمت دانسته و نکاتی را خدمت همگان و خصوصا کاندیداهای محترم عارض میدارم ، امیدوارم در وهله اول خود اینجانب سپس سایر عزیزان در این سیاق ساعی باشیم .

۱ – نکته اول اینکه برنامه محور باشیم ، بسیارند عزیزانی که برنامه انتخاباتی را صرفا شیوههای جذب رای تلقی می‌کنند و این در حالی است که اولین برنامه ای که کاندیداها باید نزد خود طرح و به شکل اکمل و اجرایی در ابعاد تقنینی، نظارتی و اجرایی راهکار عملیاتی ترسیم کرده باشند شیوههای تغییر در اوضاع جامعه و احوال عام مردم است . عبور از مشکلات امروزی و ایجاد ثبات در بازار کسب و کار تنها و تنها از وکلایی مسلح به دانش و کلام ، مقید به برنامه که انگیزه ای فراتر از سوداگران داشته و معتقد به عبور از قید و بندهای ناکارآمدی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی باشند قابل حصول است.

۲ – مردم گچساران و باشت انتخابات گزیده هستند ، دو خاطره تلخ و خونین سنوات گذشته ایجاب می‌کند کاندیداهای محترم تهییج مردم و هر حرکتی را برای نیل به اهداف خود مباح ندانند و عاقبت خویشان و مردمان خویش را فدای جاه طلبیهایی که تا کنون خودشان نیز خیری از آن ندیده اند ننمایند.

۳ – فضای مجازی ظرفیتی است دوگانه ، قابلیت ایجاد تشتت و نگرانی همچنین تشعف و شادی جامعه را دارد.اگر نگاه کاندیداها مبتنی بر توسعه ، کلامشان پربار از دانش و منطقشان بر کرامت انسانی منطبق باشد رسانه مجرای ارائه هر آنچیزی است که مردم باید از ما بعنوان کاندیدا بدانند و این رسالتی است ۳ سویه ، مردم به عنوان انتخاب گران ، کاندیدا بعنوان انتخاب شوندگان ، رسانه و اصحاب رسانه بعنوان سفیرانی که میتوانند شناخت ، صلح و آرامش و انتخاب اصلح را به ارمغان بیاورند .

قطعا نقش هیاتهای اجرایی انتخابات در شهرستانها و استان می‌تواند در تنسیق امور و تسهیل شناخت مردم از کاندیداها نقش آفرین باشد ، لذا از استاندار محترم و فرمانداران عزیز خواهشمند است در این خصوص مساعدت لازم مبذول دارند.

 

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
باسلام خدمت شما برادرعزیزو همه مشتاقان خدمت به مردم .کارنامه جنابعالی و دیگر دوستان مشخص هست بنابرای پند واندرز گویی را کنار بگذارید.عرصه سیاست وانتخابات را که می نگرم به حال آن روستایی پاک طینت که در انارستان درحال دامداری است غصه میخورم که آینده اش مملو از آرزوهایی است که شماهاهمیشه نسبت به آنها غافل بوده آید .بگذارید آرام باشند و ترک برندارد چینی نازک تنهاییشان
گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
درود بر زینل زاده اخلاق مدار
باشت وباوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
درود بر این مرد واحسن به مرامت ایندفعه انتخاب ما تویی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین