تاریخ انتشار:۱۳:۴۸ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار بویراحمد با حضور در پروژه ۱۹۵ واحدی مسکن ملی ارم یاسوج، آخرین وضعیت این پروژه را مورد بازدید قرار دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پروژه ۱۹۵ واحدی مسکن ملی ارم یاسوج از سال های ۹۹و ۱۴۰۰ شروع ولی به دلیل اهمال کاری پیمانکار و عدم نظارت دقیق ،در سال ۱۴۰۱ راکد شده بود. پیمانکار قبلی این پروژه خلع ید شد و ضمانت نامه‌اش نیز به دلیل تخلفات کاری ضبط شد.
این پروژه نارضایتی‌های زیاد را در می‌داشت که با پیگیری موضوع در شورای مسکن استان و تاکیدات دکتر احمدزاده استاندار استان و پیگری‌های مکرر فرماندار بویراحمد، نهایتا پروژه تعیین تکلیف شد و از طریق تشریفات قانونی به یکی از پیمانکاران خوشنام حوزه مسکن به نام آقای رودشتیان واگذار و فوراً وارد دستور کار شد که طی 2 هفته اخیر جبهه‌های اصلی پروژه شروع به فعالیت کرده و چندین اکیپ کاری، در حال فعالیت هستند.
مهدوی مطلق از پیمانکار جدید خواست تا در فرایند تحویل پروژه از پیمانکار قبل، نهایت دقت را داشته باشد و هرکس و به هر طریقی در این پروژه اهمال کاری داشته باید جبران کند که مردم متضرر نشوند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین