تاریخ انتشار:۱۳:۳۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: وزیر کشور گفت: بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه های استان کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین دلایل سفر به این استان است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در فرودگاه یاسوج به اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: به همراه استاندار و سایر مسئولان طرح‌ها، پروژه ها و اقدامات در استان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وزیر کشور ادامه داد: تسریع در برخی از پروژه ها نیازمند پیگیری است که اقدامات در راستای سرعت بخشیدن به این طرح ها انجام می شود و در همین زمینه جلسه ای با فرمانداران و شهرداران خواهیم داشت و از برخی شهرهای استان بازدید می کنیم.

وی با اشاره به مشکل زمین برای طرح نهضت ملی مسکن گفت: عزم دولت برای ساخت چهار میلیون مسکن شهری و روستایی جدی بوده و جزء تاکیدات رئیس جمهور است.

دکتر وحیدی بیان کرد: کار در طرح نهضت ملی مسکن تا حدودی پیش رفته و ساخت واحدها با پیگیری وزارت راه و شهرسازی و استانداران آغاز شده است.

وی با اشاره به گرم شدن هوا و خشکسالی به مسئولان استان توصيه کرد برای جلوگیری از آتش‌سوزی درختان و همچنین سایر حوادث اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین