تاریخ انتشار:۰۱:۴۴ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
فرماندار بویراحمد:
عصر دنا: فرماندار بویراحمد در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: درسیستم اداری به نوعی تعطیلی نداریم و در ایام عید نوروز همه ادارات و سازمان‌ها باید با نیروهای شیفت در ادارات حاضر و پای کار باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد در سال ۱۴۰۱ در سالن جلسات فرمانداری شهرستان با حضور حداکثری اعضاء برگزار شد.

شهرام مهدوی مطلق در این نشست خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته، سالی پر تجربه را پشت سر گذاشتیم و با پدیده های روبه رو بودیم که تقریبا یا کم نظیر و یا بی‌نظیر بودند؛ به نوعی بیشترین تجربه یا بیشترین فرصت در همین پدیده‌ها وجود دارد و می‌شود از پدیده‌ها اندوخته های زیادی را داشته باشیم‌.

وی تصریح کرد: در سالی ک گذشت پدیده سیل را داشتیم که بسیار کم‌نظیر بود و بیشترین حجم بارش را در شهرستان داشتیم؛ و همچنین بیشترین گستردگی جمعیت، وسعت و مساحت نیز مربوط به شهرستان بویراحمد بود.


فرماندار بویراحمد گفت: همچنین بیشترین جمعیت سیار عشایر کوچ نشین نیز مربوط به شهرستان بویراحمد بوده ولی با همدلی که انجام گرفت کمترین خسارت‌ها را داشتیم و در بحث انسانی نیز هیچ تلفاتی نداشتیم.

مهدوی مطلق ادامه داد: در بحث مردمی کردن یارانه هاوآزادسازی قیمت‌ها که در کنار همه برنامه های راهبردی که نظام دارد دشمنان انقلاب همواره در کمین بودند که فرصت را تبدیل به تهدید کنند و از آن فرصت میخواستند تهدیدی ایجاد کنند که موفق نشدند و در ادامه آن بحث اغتشاشاتی را که در کشور برنامه ریزی کرده بودند رانیز پشت سر گذراندیم.


فرماندار بویراحمد با اشاره به حضور باشکوه مردم در مناستب‌های مختلف یادآور شد: حضور مردم در مراسمات اربعین، محرم و صفر و تشییع شهدای حادثه تروریستی و نهایتا در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال هم به یاد ماندنی و کم‌نظیر بود.


مهدوی مطلق با تاکید به میزان بارش‌های برف و باران اظهار داشت: امسال بارش برف کم سابقه ای را در شهرستان داشتیم که البته همزمان با بارش برف به دلیل بعضی ناهماهنگی ها و مشکلات زیرساختی در حوزه برق اشکالاتی در شهرستان به وجود آمد که بعد از آن با پیگیری هایی که داشتیم و گزارشی که به دست آوردیم ۳۰۰کیلومتر سیم برق در سطح شهرستان تبدیل به کابل شدند.


فرماندار بویراحمد در ادامه تصرح کرد: در این ایام پدیده بدحال شدن دانش آموزان را داریم که اقدامات بازدارنده خوبی در این زمینه انجام شده که جا دارد از آموزش پرورش که در این چند روز به شدت درگیر بودند و هنوز هم درگیر هستند و تدابیر واقدامات بسیار خوبی اندیشیدند که موجب شد بازدارندگی خوبی انجام شود و کمتر درگیر این موضوع شویم کمال تشکر را داشته باشیم.


مهدوی مطلق گفت: از تک تک اعضای شورای اداری شهرستان و نیروهای امنیتی، انتظامی، نهاد روحانیت، دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد، هیئات مذهبی وهمه عزیزانی که به نوعی خارج از بدنه دولت ولی همزمان و هم سو با مجموعه اداری شهرستان همکاری کردن صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

مهدوی مطلق با اشاره به ایام پایانی سال، افزود: با عزمی جدی تر و انگیزه‌ای بیشتر سال جدید راآغاز خواهیم کرد.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: سال ما با شعبان تمام و با رمضان شروع می‌شود واین یک نوید بسیار خوبی است وجلسه ما هم ترکیبی از نوروز باستانی، ایام شعبانیه و شروع ماه مبارک رمضان است.


وی بیان کرد: وظیفه یک مدیر در نظام اسلامی در این ترکیب مقدس مشخص است و همه ما نسبت به اصل موضوع واقف هستیم که این ایامی که در کنار نوروز تمدنی که به عنوان یک فرهنگ گردشگری و دید و بازدید وجود دارد.


مهدوی مطلق گفت: ایام مبارکی مثل شعبان و رمضان را نیز داریم تجربه می‌کنیم؛ بنابراین به همین میزان به لحاظ اعتقادی و ایدئولوژی باید آمادگی بیشتر و بهتر داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در سیستم اداری به نوعی تعطیلی نداریم و در ایام عید نوروز همه سازمان‌ها و ادارات باید نیروهای شیفت را با اختیار کامل معرفی کنند و ما یک کمیته رصد در این زمینه خواهیم داشت و موضوعات را رصد خواهند کرد.

مهدوی مطلق تاکید کرد: در جلسات قبلی کمیته سفر مصوباتی را داشتیم که همه آن مصوبات لازم الاجرا هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین