تاریخ انتشار:۰۷:۴۸ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان خوب از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ دیدار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان خوب از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ دیدار کرد.

در این دیدار سید علی احمدزاده ولادت حضرت فاطمه زهرا را تبریک گفت و افزود: حامل پیام رئیس جمهور و هیئت دولت به خانواده شهیدان خوب هستم و دستور ویژه ای صادر کردند که بنده به عنوان نماینده ایشان خدمت این خانواده باشیم و از این عزیزان تشکر و تجلیل داشته باشیم.

احمدزاده افزود: از طرف دفتر آیت الله رئیسی رئیس جمهور تاکید ویژه ای داشتند که در سریع ترین زمان ممکن خدمت خانواده شهیدان خوب برسم.

وی ادامه داد: هدیه ای ویژه ای هم از طرف رئیس جمهور ارسال کردند که ما تقدیم خانواده شهیدان خوب کنیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: این شهدا مایه برکت و خیر و افتخار ما در استان کهگیلویه و بریواحمد هستند و ما آنها را به عنوان شهیدان مقدس نامگذاری می‌کنیم شهیدانی که در حرم احمد بن موسی علیه ‌السلام مظلومانه به  شهادت رسیدند.

احمدزاده عنوان کرد: تکریم و بزرگداشت والدین شهدا که بهترین سرمایه خود یعنی فرزندشان را تقدیم کردند حداقل کاری است که ما مسئولان انجام می‌دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ملاقات و دیدار با خانواده شهدا در سطح ملی و استانی در صدر برنامه‌های دولت قرار دارد.

مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بریواحمد این دیدارها را با توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: باید برای ترویج این تفکر و گفتمان همه همت خود را به کار گیریم.

وی ارج گذاشتن به خانواده شهدا را تداوم راه شهدا و تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان عنوان کرد و افزود: شهدا وارثان واقعی نظام و انقلاب هستند که از تمام هستی و ثروت خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی را استوار و مستحکم گردانند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران و پیگیری مشکلات اشتغال و مسکن آنان را خواستار شد و از متولیان خواست این موضوع در اولویت باشد.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین