تاریخ انتشار:۱۳:۲۷ - ۱۹ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر استعلامات مربوطه انجام شود نقل و انتقال سند در دفاتر ثبت اسناد یک روزه انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسین قائد گیوی با اشاره به اینکه بعد از نقل و انتقال سند، سند قبلی به اداره پست تحویل می‌شود، افزود: اداره پست سند را به اداره ثبت اسناد و املاک ارسال می کند و بعد از صدور سند، دوباره سند جدید از اداره پست به درب منزل مسکونی فرد ارسال می‌شود.
معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد همچنین از آمادگی این سازمان برای ثبت و صدور سند مالکیت طرح اقدام ملی مسکن هم خبر داد و بیان کرد: در اجرای ماده ۹ قانون جامع حد نگار، تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف هستند نقشه حد نگاری املاک مورد تصرف و تقاضا را به اداره ثبت اسناد و املاک تحویل کنند.
وی با اشاره به اینکه کار ثبت و صدور سند در کمترین زمان و حداکثر یک هفته انجام می‌شود، ادامه داد: بعد از این اقدام اداره ثبت و اسناد اقدام به تهیه صورت مجلس تملیکی آن در اجرای ماده‌های ۱۰ و ۲۰ قانون زمین شهری کرده و سند مالکیت را به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر می‌کند.
قائد گیوی با اشاره به اینکه متاسفانه همکاری مناسبی از سوی اداره راه و شهرسای انجام نمی شود، اضافه کرد: باید اداره راه و شهرسازی این زمین‌ها را به اداره ثبت اسناد معرفی کند تا صدور اسناد اراضی مورد نظر طرح نهضت ملی با سرعت انجام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین