تاریخ انتشار:۱۸:۴۶ - ۱۴ دی ۱۴۰۱
در شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده؛
عصر دنا: رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: امسال بازاریان متخلف شهرستان‌های چرام، کهگیلویه و لنده ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رضا خدیش در بازرسی از اصناف کهگیلویه با اشاره به اینکه امسال از ۵ هزار و ۲۳۱ واحد صنفی بازرسی شد افزود: از این تعداد، ۹۵۷ فقره پرونده تشکیل و ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون جریمه شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه بازرسی از واحد‌های صنفی را روزانه عنوان کرد و ادامه داد: شهروندان می‌توانند هر گونه کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت روی کالا و سایر موارد تخلف را غیر حضوری به سامانه ۱۲۴ و تلفن ۴۹۴۹ اداره صمت یا بصورت حضوری و کتبی گزارش کنند.
وی یکی از وظایف ذاتی وزارت صنعت، معدن و تجارت را بازرسی بر بازار و کنترل قیمت‌ها عنوان کرد و یادآور شد: اداره صمت علاوه بر بازرسی‌های متوالی در همه روز‌های سال به صورت شبانه روزی، به گشت‌های مشترک با ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دامپزشکی اقدام می‌کند.
خدیش گفت: در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده برای صنوف تولیدی، خدماتی و فنی بر اساس کمیسیون نظارت، نرخ‌های مصوبی لحاظ شده که باید چاپ و در دید مشتری نصب کنند.
حکمت اله نریمانی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه هم گفت: این بازرسی‌ها با حضور ۶ گروه از بازرسان در شهر دهدشت و بخش‌های تابعه شهرستان انجام می‌شود.
عبدی جبیره رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی کهگیلویه هم با اشاره به اینکه در دو شعبۀ این اداره به تخلفات صنفی رسیدگی می شود، گفت: عمده تخلفات مشاهده شده در بازرسی را درج نکردن قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، ارائه ندادن فاکتور به وسیله متصدیان واحد‌های صنفی عنوان کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین