تاریخ انتشار:۱۴:۰۳ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
عصر دنا: میزخدمت قضایی با حضور تعداد زیادی از مسئولان قضایی استان در بین شهروندان مادوان و بلهزار و با دعوت شورای تحول مساجد و محلات این منطقه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

زینب خوش اندیش- عصر دنا: در این دیدار صمیمی، که ریاست محترم دادگستری استان جناب دکتر نگین تاجی و معاونین وی، دادستان محترم یاسوج آقای ملک حسینی و معاونین، رئیس سازمان بازرسی کل استان، حفاظت اطلاعات دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف حضورداشتند.

ابتدا در دیدار مردمی، به شنیدن درد دل و مشکلات مردم این منطقه محروم پرداختند و سپس در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای تحول مساجد و محلات، روحانیون و ائمه جماعات و فعالین فرهنگی و اجتماعی و اعضای شورای اسلامی شهرمادوان، به مشکلات و مطالبات این منطقه رسیدگی شد.

دراین دیدار آقای فضیلت دبیر قرارگاه مردمی تحول اجتماعی استان، گزارشی از عملکرد این شورا ارائه کردند.
همچنین سلیمان خوش اندیش مسئول گروه مطالبه گری شهید نواب صفوی مادوان، با ارائه مشکلات و معضلات مادوان، خواستار رسیدگی به مشکلات منطقه و استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج این مناطق شدند.
آقای شکوهی سخنگو شورای شهرمادوان نیز گزارشاتی از ظرفیتها، فرصت‌ها و تهدیدات منطقه مادوان ارائه دادند.

در ادامه آقای نگین تاجی رئیس کل دادگستری و سید علی ملک حسینی، دادستان مرکز استان، از منظر حقوقی و متناسب با شئون و وظایف دستگاه قضایی، مطالبات این منطقه را پاسخ دادند.

پس از پایان جلسه، مسئولین دستگاه قضایی برای اشراف به وضعیت مردم این منطقه، به بررسی میدانی از بازار و شهر مادوان پرداخته و به مشکلات حقوقی و سایر مشکلات خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست رسیدگی نمودند؛ بازدید از کتابخانه عمومی و کانون اصلاح تربیت و سایر نیز بخشی از این برنامه جهادی بود.

لازم به ذکر است این دیدار‌های مردمی و پاسخ به مطالبات مردمی، علاوه بر وظیفه ذاتی دستگاه قضایی، در قالب کانون خادمیاران حقوقی رضوی و با همکاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان انجام می‌شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین