تاریخ انتشار:۰۸:۰۸ - ۰۱ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برنامه ریزی و حمایت دولت در بهره برداری از طرح های مختلف راه‌سازی جاده های چهارخطه در استان گسترش می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد راستا در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی حوزه راه و شهرسازی باشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده یاسوج - سمیرم، یاسوج - شیراز، یاسوج - سی سخت، دهدشت - چرام ، دهدشت - سوق و جاده جایزان در لیکک از مهمترین این طرح هاست.

وی اظهار داشت: ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه و شهرسازی در مناطق مختلف این استان هم اکنون در دست اجراست.

راستا عنوان کرد: هم اکنون ۴۵ طرح عمرانی در زمینه ساخت ساختمان اداری و راهسازی در این استان با قرار داد ۱۰هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

وی بیان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح های در دست احرا ۲۰ تا ۹۰ درصد است که تعدادی از این طرح ها در پایان سال مالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

راستا اظهار کرد: از این تعداد طرح های در دست اجرا ۳۰ طرح در حوزه راهسازی است که پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۸۵ درصد دارد.

وی به طرح های در دست اجرا در حوزه باشت اشاره کرد و گفت: طرح سایت ادارات (مجتمع ادارات) شهرستان باشت هم اکنون با مساحت بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع و اعتبار۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

۱۰ هزار میلیارد ریال طرح راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

راستا افزود: این طرح با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی طرح ساختمان خانه پزشکان شهر باشت ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد به صورت مطلوبی در حال اجراست.

وی تصریح کرد:این طرح در قالب ۱۵ خانه پزشک متاهلی و مجردی پزشک با ۸۷ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.

هفت هزار واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون بیش از هفت هزار واحد مسکن نهضت ملی در قالب خود مالکی ، ساخت گروهی ، پیمانکاری و کارگزاری در مناطق مختلف استان در دست اجراست.

۱۰ هزار میلیارد ریال طرح راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست

راستا عنوان کرد: مشکل اصلی این اداره کل در نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد، کمبود زمین در شهر یاسوج است که با پیگیری های لازم و با حمایت وزارت خانه این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اداره کل هم اکنون با چالش هایی در زمینه تامین آب و برق برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در استان مواجه است گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی نسبت به این موضوع توجه و حساسیت ویژه داشته باشند.

کهگیلویه و بویراحمد ۶ هزار و ۱۳۹ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و چهارخطه دارد که از این میزان پنج هزار و ۴۲۰کیلومتر آن فرعی و روستایی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی ۷۲۶هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین