تاریخ انتشار:۱۹:۲۳ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱
عصر دنا: یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه به خیل یاران شهیدش پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، سید کامل موسوی اصل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بعد از سال‌ها تحمل درد ناشی از عوارض شیمیایی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر دهدشت به دیار حق شتافت.
این جانباز صبور و فداکار و یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس شامگاه 22 آذرماه بر اثر عارضه قلبی و در سن 62 سالگی به دیار حق شتافت.
وی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نقش بسیار موثری در جبهه های جنگ داشت و در بیش از 19عملیات مختلف شرکت کرده بود که رشادتهای زیادی را از خود در این عملیاتها به نمایش گذاشته بود.
پيكر پاك و مطهر اين جانباز سرافراز جبهه های دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم ولايتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد روز پنجشنبه 24 آذرماه ساعت 15 در شهر دهدشت تشييع و پس از اقامه نماز در قطعه صالحین در جوار گلزار شهدای شهرستان کهگیلویه در كنار همرزمان شهيدش به خاك سپرده شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش آموزش وپرورش استان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در پیامهای جداگانه ای عروج ملکوتی این یادگار دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
گفتنی است: مراسم سومین و هفتمین روز این جانباز فداکار و صبور روز سه شنبه 29 آذرماه 1401 از ساعت 14 تا 16 در مسجد سید الشهداء تل زالی یاسوج حدفاصل عدل 1و2 برگزار خواهد شد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین