کد خبر: ۱۴۱۳۹
تاریخ انتشار:۱۹:۴۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸
نصرالله شفیعی
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
طرح استیضاح وزیر کشور از سوی هر طیفی از نمایندگان که باشد طرحی انحرافی و گمراه کننده است. استیضاح کنندگان قصد دارند با این اقدامشان علت العلل را نادیده بگیرند و این اقدام جنایت بار را که منجر به خسارات فراوان انسانی، مادی و معنوی به کشور گردید از گردن رئیس جمهور به گردن وزیر کشوری بیندازند که از خود هیچ اراده ای ندارد.
او از بک طرف وصل به علی لاریجانی است و از سوی دیگر وزیر دولت روحانی. موضوع گران کردن بنزین و حوادث و عوارض ناشی از آن به اندازه ای مهم بود که می بایست  آن را مهم ترین موضوع امنیتی کشور  تلقی کرد و برای آن برنامه ریزی کرد.
همه ی عواقب این سناریوی فاجعه آمیز زیر سر جناب دکتر روحانی رئیس جمهور بود. او با بیش از چهار دهه حضور در حاکمیت به خصوص در حوزه ی امنیتی بیش از هرکس عواقب اجرای چنین طرحی را با این شیوه می دانست.
او هدفمند دست به این اقدام زد و به دنبال اهداف خاص خودش بود که با تدبیر بی نظیر رهبری _ که باید آن را یک فداکاری بزرگ برای حفظ نظام و جلوگیری از خسارت یزرگ تلقی کرد  _ خنثی گردید.
این نمایندگان اگر اهل استیضاح بودند در طول این چهار سال مسائل بسیار مهمی بود که می توانستند اقدام بکنند و نکردند. در این میان فقط به یک مورد اشاره می کنم، چرا وقتی زنگنه کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین را حذف کرد و از ابن رهگذر میلیاردها دلار خسارت به مملکت وارد کرد به فکر این خیانت دکتر زنگنه نیفتادند و او را استیضاح نکردند؟  اگر قرار باشد امروز وزیری استیضاح بشود اولین آن زنگنه وزیر نفت است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین