تاریخ انتشار:۱۷:۳۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز از آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در اجلاس سراسری نماز که با حضور رئیس قوه قضائیه، رئیس ستاد اقامه نماز و جمعی از مسئولان کشوری در استان گلستان برگزار شد از آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان‌های برتر در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز تقدیر شد.
در این آئین لوح تقدیر استان برتر در اقامه نماز از سوی حجت الاسلام قرائتی ومعاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش به آقای زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب رتبه عالی در ارزیابی از فعالیت‌های نماز براساس ۴۸شاخص عمومی واختصاصی، برگزاری آیین جشن تکلیف دانش آموزان و۱۳ پیش اجلاس استانی نماز در مناطق و ۱۰۰ کارگاه دانش آموزی در مدارس از مهمترین شاخص‌های اتتخاب آموزش و پرورش برتر بود.
هادی زارع پور افزود: همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشن تکلیف دانش آموزان عشایر استان‌های کشور در دوگنبدان بوده است.
وی ادامه داد: ساماندهی ائمه جماعات، روحانی و فرهنگی در مدارس، اجرای طرح آموزش عملی نماز کلید بهشت، اجرای طرح تقلید و مرجعیت از دیگر فعالیت‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ترویج فرهنگ نماز است.
اجلاس سراسری نماز ۲۱ آذرماه در گرگان برگزار شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین