تاریخ انتشار:۰۰:۳۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
عصر دنا: در پیامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد عید فطر را به مردم استان تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان در ماه پر فیض و برکت رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم متدین استان تبریک گفت.

در پیام تبریک عید فطر از سوی سید موسی خادمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اسئلک بحقَّ هذا الیوم الَّذی جعلتهُ لِلمسلمینَ عیدا.

ماه پر فیض و برکت و سراسر تعبد، بندگی و بخشندگی رمضان، ماه رحمت، مغفرت و ضیافت الهی به پایان رسید و مشتاقان این ماه با عظمت به اندازه توان و ظرفیت خود توشه‌ای از معرفت، عبودیت و راز و نیاز اندوختند.

عید سعید فطر، عید توفیق و عبادت است که با تهذیب نفس و بهره‌مندی از فیوضات و برکات معنوی فرا رسید و دل‌های مشتاق را که در زیباترین و دلنشین‌ترین ضیافت معبود با سرافرازی گذر کردند شادمان کرده است.

این عید در حقیقت جشن شادی و سربلند بیرون آمدن از یک ماه اخلاص و روزه داری مسلمانان و سربلندی آنان در آزمون بزرگ الهی است و باید آن را بزرگترین و عظیم‌ترین ایام ستایش حضرت احدیت نامید.

اینک انسان‌های متدین و با اخلاص به پاس شکرانه سی روز جلوس بر سر سفره پر فیض رمضان و نعمتهای فراوان الهی و درک روزها و شب‌های با عظمت این ماه، با حضور در نماز عید سعید فطر، نهایت تقدیر و سپاس خود را از خداوند بلندمرتبه به نمایش خواهند گذاشت.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم قدرشناس و متدین استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان، عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم شریف این استان تبریک عرض می‌کنم.

در پایان عزت، پیروزی و سربلندی ایران اسلامی و اتحاد ملتهای مسلمان و همچنین توفیق روز افزون شما مردم فهیم و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد را از حضرت حق خواستارم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین