کد خبر: ۱۳۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۵۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
عصر دنا: رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج با تأکید بر اینکه طرف حساب این نیروها دانشگاه علوم پزشکی است، گفت:با توجه به واگذاری درمانگاه سرپایی این بیمارستان به بخش خصوصی طرف حساب این نیروها پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فرزاد وفایی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری بویرخبر به تجمع  دیروز برخی از نیروهای این بیمارستان در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تجمع دیروز مربوط به نیروهای درمانگاه سرپایی بیمارستان امام سجاده(ع) یاسوج بوده که به بخش خصوصی واگذار شده و بخش خصوصی باید این موضوع را حل و فصل کند.

با معرفی پیمانکار جدید تمام حقوقها واریز خواهد شد

وی با تأکید بر اینکه یکی از دلایل این تجمع اتمام قرارداد پیمانکار و انتخاب نشدن پیمانکار جدید بوده است، بیان کرد: با توجه به اینکه انتخاب پیمانکار به حد نصاب نرسیده و دانشگاه علوم پزشکی در صدد انتخاب پیمانکار جدید است که بعد از اتمام مراحل این فرایند حق و حقوق شش ماه این نیروها توسط پیمانکار جدید پرداخت خواهد شد.

طرف حساب تجمع کنندگان دانشگاه علوم پزشکی است

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج با تأکید بر اینکه طرف حساب این نیروها بیمارستان نیست بلکه علوم پزشکی است، گفت:با توجه به واگذاری درمانگاه سرپایی این بیمارستان به بخش خصوصی طرف حساب این نیروها پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی است.

وفایی در ادامه به سخنان برخی از معترضین در مورد استخدام نشدن و بلاتکلیفی آنان نیز گفت:مسئله استخدام این نیروها در زمره فعالیت بیمارستان نیست و در بخش های که به بخش خصوصی واگذار می شود این نیروها در قالب خرید خدمت و یا شرکتی به کار گرفته می شوند و بیمارستان هیچ گونه تعهدی در رابطه با استخدام آنها ندارد.

وی در ادامه به استخدام های این نهاد نیز اشاره کرد و افزود:در سال گذشته یک استخدام در حوزه درمانی دانشگاه برگزار شد که سازمان سنجش کشورمسئول اصلی آن بود و نیروهای قبول شده به عنوان نیروهای درمانی و قسمت بستری در حال فرایند بحث استخدام خود هستند.

به جد پیگیر این موضوع هستیم

رئیس بیمارستان امام سجاد با تأکید بر اینکه این بیمارستان به جد پیگیر حل مشکلات تجمع کننده گان دیروز است، گفت:به جد پیگیر این موضوع هستیم و در مکاتبه های متعدد با دانشگاه این موضوع را متذکر شدیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
خدا وکیلی اصلا هیچ چیز ش به بیمارستان نمی خوره .ما که قید دوا ودرمان در یاسوج را زدیم ساعت شش صبح میریم شیراز تا ظهر هم بر میگردیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین