کد خبر: ۱۳۴۱۹
تاریخ انتشار:۱۰:۱۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: سخنگوی حشدالشعبی عراق با بیان اینکه چند روز بیشتر به آزادی موصل نمانده است، گفت: امکان ندارد که به بیگانگان اجازه داده شود، از خاک عراق برای حمله به کشوری دیگر استفاده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): احمد الأسدی سخنگوی حشدالشعبی عراق بر ضرورت تدوین نقشه‌های راهبردی برای آزادسازی مناطق در مرز با سوریه تاکید کرد.

وی در گفتگو با المیادین افزود: ضرورت دارد که اتاق مشترک چهارجانبه سوریه، عراق، ایران و روسیه برای هماهنگی در خصوص از بین بردن تروریسم، فعال شود.

اسدی گفت: پیشروی ارتش سوریه و نیروهای عراقی به سمت مناطق مرزی نیازمند هماهنگی نظامی بین دو طرف است. 

وی افزود: امکان ندارد که به بیگانگان اجازه داده شود، از خاک عراق برای حمله به کشوری دیگر استفاده کنند.

سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق اظهار داشت: طی چند روز آینده آزادسازی موصل اعلام خواهد شد.

عملیات آزادسازی موصل، پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در عراق، از 26 مهر 1395 و با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد و نیروهای عراقی بعد از حدود 100 روز شرق موصل را به‌طور کامل آزاد کردند.

نیروهای عراقی عملیات آزادسازی بخش غربی موصل را از یکم اسفند 1395 شروع کردند و این عملیات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار