کد خبر: ۱۳۲۶۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۳۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
شهردار اسبق یاسوج همایش اصلاح طلبان:
عصر دنا: شهردار سابق یاسوج با بیان اینکه جریان اصلاحات هیچ وقت سکوت نکرده است، گفت: جریان اصلاحات کشتی نجات این ملت است اما در مقابل جریانی وجود دارد که با فتنه و تفرقه افکنی می خواهد این جریان را بر زمین بزند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمد بهرامی در همایش اصلاحطلبان در یاسوج که در ستاد روحانی برگزار شد گفت: این جریان اصلاحات است که همیشه سرزنده و بالنده و مردمی بوده است.

جریان اصلاحات سکوت نخواهد کرد

وی با بیان اینکه جریان اصلاحات هیچ وقت سکوت نکرده و امید ملت ایران برای آیندگان است، تصریح کرد: جریان اصلاحات کشتی نجات این ملت است اما در مقابل جریانی وجود دارد که با فتنه و تفرقه افکنی می خواهد این جریان را بر زمین بزند.

شهردار سابق یاسوج و کاندیدای دو دوره مجلس شورای اسلامی در یاسوج بیان کرد: انتخابات مجلس تمام شد و ما باید در این جریان تفکر نزدیک به هم دیگر داشته باشیم.

چه کسانی ورزش و تیم شهرداری را از شما گرفتند؟

بهرامی با بیان اینکه ما باید در کنار هم برای موفقیت این جریان بزرگ همت به خرج دهیم،بیان کرد:ما امروز شرمنده جوانان هستیم که حتی ورزشی که دلگرمی آنان بود را از آنها گرفتند.

وی با بیان اینکه رژیمی در هشت سال این مملکت را چپاول و ثروت این ملت را به یغما برد و جوانان را بیکار کرد، گفت:امروز جنگ دو جریان در این است که یکی عقلانیت برای قدرت خود را از این مردم می دادند ودر کنار مردم هستند و جریان دیگر به سمت محدودیت است.

جریان مقابل ما جریانی واپس گراست

شهردار اسبق یاسوج تصریح کرد: در مقابل جریان اصلاحات، جریانی واپس گرا قرار دارد و احساس می کنند مردم بردگان انان هستند و می خواهند با سرنیزه با مردم باشند و به دنبال امنیتی کردن در کشورهستند.

بهرانی بیان کرد: همگان به صراحت دیدند که آنها چه رفتار زننده ای با برجام کردند و کشور را با قطعنامه های طولانی تحویل این دولت دادند.

وی با بیان اینکه آنان دولت را امنیتی کردند و بلایی که بر سر صدام آمریکاییها آوردند آنان بر سر اساتید آوردند، گفت:امروز  بایددانست که جمهوری اسلامی را دولت اعتدال نجات داد؟

هر رشدی توسعه در بر ندارد

شهردار سابق مرکز استان با بیان اینکه امروز برخی در شعار های خود ادعای رشد و توسعه هستند، گفت:باید دانست که هر رشدی منجر به توسعه نمی شود و باید دانست که این رشد و توسعه نمی شود و نخواهد شد.

بهرامی با تأکید بر اینکه امروز قدرت خرید مردم پایین است و می توان آن را با حقوق یک میلیون تومانی تسکین داد، گفت:این آقایان مواظب حرف خود باشند و بدانند مقیاس ریاست جمهوری نباید سخنی بگویند که در اینده شرمنده شوند.

وی با باید اینکه بر اساس شاخص ها هر 24سال یکبار می تواند رشد و توسعه را دو برابر کرد، گفت:جریان مقابل حتماً فکر کرده اند که می خواهند سی سال رئیس جمهور بمانند که حرف از این چنین آمارها می زنند.

دولت نهم و دهم کشور را بدبخت و فقیر کرد!

شهردار سابق مرکز استان ادامه داد: دولت نهم و دهم درآمد نفتی آن ۸۰۰میلیارد دلار در مقابل دولت خاتمی ۱۸۰ میلیارد دلار  بود اما آخر و عاقبت آن بدبختی مردم شد اما دولت اصلاحات بهترین دولت بود و با درآمد 170میلیارد تومانی توانست کشور را اداره کند؟!

وی با بیان اینکه شرایط مناسب نیست و کشور در حال بهره وری است،گفت:بر اساس براورد اقتصادی در سال ۹۷ اشتغال زیادی اگر دولت فعلی بر سر کار بیایید به وجود خواهد آمد.

دیپلماسی دولت یازدهم دیپلماسی عزت بود

بهرامی با بیان اینکه ما به دنبال تعامل سازنده با دیپلماسی عزتمند هستیم، تصریح کرد: ما خواهان دولتی هستیم که همانند دولت اعتدال کشور را در مقیاس جهانی کشور اداره کند.

وی با بیان اینکه اگر تعامل نباشد منزوی خواهیم شد،افزود: رونق در اقتصاد و اشتغال و معیشت مردم است که دولت اعتدال آن را به سرانجام خواهند رساند.

شهردار سابق مرکز استان با تأکید بر اینکه نمی خواهیم به عقب برگردیم، گفت: ما امنیت و آرامش را در سایه این دولت دیدیم و عدالت را به خوبی دیدیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
جناب آقای بهرامی از کدام جریان نام می برید؟؟؟ جریانی که روحانی گزینه آن است و ملت و جوانان این کشور را بدبخت کرده؟؟
جریانی که از روحانی حمایت کند یعنی پایان راه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
ما به روحانی رای نمی دهیم
انقلابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خاک عالم بر سر بعضی ادما.مگه رهبری نفرمودند انقلابی غیر انقلابی چرا هنوز اصول گرا اصلاح طلب میکنید. شما بفرماید 20 سال کشور دست اصلاح طلبان بود چکار کردن ؟؟؟مگه الان دست کیه؟؟؟؟. چرا خودتون رو گول میزنید بابا ول کنید این نجوم بگیران رو اینا تا جیبشون پرشد به هیچ کس رحم نمکنن تبیلغ کسی رو کنید که به فکر ملت و اینده فرزندانتان باشه. یادات باشه هر ملتی خودش سزنوشت شو تغیر میده!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
اصلاح طلب بان حرفی برای گفتن ندارن، از روحانی باد گرفتن فقط و فقط شعار ذهند، بابا دوره شعار دادن تمام شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
عزت؟خخخخخخخ. جوانان ما را درعربستان چه کردند. چکار گکردند. اراک را بتون ریختید شد عزت؟ و........
ج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
تو دیگه کی هستی الف بچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
واقعا این کیه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
خودتو كه قبول نداشتن هرچه التماس كردي مردم ياسوج همه ميدونن تحويلت نگرفتن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین