کد خبر: ۱۳۲۱۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۵۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای نماینده، دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟!!!
عصر دنا: دولت یک روز پس از فیلترکردن سامانه "کارانه" قالیباف، اقدام به راه‌اندازی سامانه "کارورزی" کرده است. نماینده گچساران و باشت در مجلس راه اندازی سامانه پرداخت کارانه از سوی محمدباقر قالیباف را تخلف محرز انتخاباتی دانست و گفت که این موضوع باید در هیأت اجرایی مرکزی مورد بررسی قرار گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری که وعده پرداخت 250 هزار تومان کارانه را به بیکاران در دولت مردم داده بود، پیشتر از راه‌اندازی سامانه ملی کار خبر داد و اظهار داشت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت آینده باید از روز اول کار خود را در حوزه اشتغال آغاز کند، سامانه ملی کارانه را که وعده آن را از قبل داده بودم، راه‌اندازی شده است. جویندگان کار و کارآفرینان با هر مهارت و تخصصی که دارند، می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی به‌نشانی www.kar96.ir در سامانه ملی کارانه ثبت‌نام کنند.

اما تنها چند روزبعد از راه‌اندازی این سامانه با فشار دولت یازدهم، سامانه کارانه محمدباقر قالیباف فیلتر شد.

واکنش تاجگردون به سامانه کارانه قالیباف

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی راه اندازی سامانه پرداخت کارانه از سوی محمدباقر قالیباف را تخلف محرز انتخاباتی دانست و گفت که این موضوع باید در هیأت اجرایی مرکزی مورد بررسی قرار گیرد.

غلامرضا تاج‌گردون در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ثبت سامانه پرداخت کارانه از سوی آقای قالیباف یک تخلف محرز انتخاباتی است و حتما موضوع باید در جلسه هیأت اجرایی انتخابات مطرح شود چرا که تطمیع مردم به حساب می آید.

وی افزود: اگر محرز شود که ثبت این سامانه رسما از سوی ایشان انجام شده به عنوان یک تخلف محرز و اقدام ناشایست تبلیغاتی باید با آن برخورد جدی صورت گیرد.

تاج‌گردون خاطرنشان کرد: شاید طرح چنین موضوعاتی از جمله پول دادن به افراد جویای کار در جوانان بیکار، تاثیرگذار باشد اما این رفتار در قامت یک رئیس‌جمهور نشان می‌دهد که برخی افراد شایستگی لازم را برای این کار ندارند و حاضرند از هر ابزار غیراخلاقی برای کسب یک کرسی استفاده کنند. ما پیش از این شاهد طرح این ادعاها به شکل سنتی بودیم اما حالا شکل مدرن آن را هم تجربه می‌کنیم!

 در حالی راه‌اندازی سامانه کارانه از سوی تاجگردون تخلف محرز انتخاباتی عنوان شد که روز گذشته علی ربیعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مدعی این شد که طرح کارانه قالیباف برای دولت یازدهم بوده و در 5 بهمن ماه 95 در شورای عالی اشتغال مصوب شده است.

 وی همچنین از افتتاح سامانه طرح کارورزی به آدرس https://eshteghal.mcls.gov.ir در شنبه آینده خبر داد و گفت: طرح کارورزی همان طرح کارانه است. اما ما به فرد پول نمی‌دهیم از کارفرما حمایت می‌کنیم.

حال سؤال  اینجاست، با توجه به اینکه وزارت کار حسن روحانی در آستانه انتخابات و درست بعد از فیلتر شدن سامانه قالیباف اقدام به رونمایی از سامانه کارورزی یا همان کارانه کرده است تاجگردون باز هم این اقدام دولت یازدهم را تخلف محرز انتخاباتی می‌داند؟!


افزايش يارانه مددجويان كميته امداد و پرداخت معوقات در شب انتخابات

يه وقت فكر نكنيد كه اين كارها و كارهاي ديگري مثل افزايش يارانه مددجويان كميته امداد، برخی افتتاح ها و پرداخت معوقات و... بخاطر انتخابات است!

آقاي روحاني خودش حقوقدان است و خوب مي داند كه سوءاستفاده از اموال دولت و دروغ براي راي آوردن در انتخابات شرعاً و قانوناً اشكال داره، بنابراين كاملاً بطور اتفاقي و تصادفي يادشان افتاده كه شب انتخابات بدهي شون رو پرداخت كنند.

خبرنگار عصر دنا طی تماس های متعدد با دفتر نماینده گچساران و باشت موفق نشد با آقای تاجگردون مصاحبه و پاسخ وی را دریافت کند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
آقای تاجگردون واقعا با رای مردم گچساران داری چکاری می کنی؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
تاجگردون فعلا بتاز میدان خالیه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
....رانت خوار واقعی ،پیمانکاری ها و حمایت ها بنازمت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
تاجگردون چقدر گرفتی ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
با دولت روحانی تا 1400
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
تاج گردون من تو را باهوش تر از این می دیدم، فکر می کردم مردم از بازهای جنای برای تو مهم تر است ولی مثل اینکه اشتباه فکر می کردم
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
با سلام .خدمت کسانی که می گویند تاجگردون چه کار کرد با ادای مردم .مگر شما ها در شهر ها و روستاها زندگی نمی کنید .حتی اگر در پشت کوه هم زندگی می کنید باید با چشمان خدت ببینید که تاجگردون چکار کرده .تاجگردون تمام روستاها را گاز و برق و جاده داده است .تاجگردون از بابا میدان تا گچساران عمران ابادی کرده است .تاجگردون 2000 شغل بوجود اورده است .اگر با چشم بصیرت نگاه بکنی به مساله این حرف ها را نمی زدید .مگر در دولت ریسی 25 ملیارد فساد بانکی بوجود نیامده چرا اقا در سمت دادستان کل جلوی این فساد را نگرفت . با 45 هزار تومان این تورم را دولت ریسی بوجود اورد .حال امده نقش امام زمان را بازی می کند .کسانی که به دولت یازدهم خیانت می کننند .انها می خواهند کشور را به تباهی بکشانند .درود بر روحانی نترس که همه دای کارهای خلاف قایباف و ریسی را برای مردم اشکار کرد .از ریسی و قالیباف بپرسید خاوری کی بود و در حال حاضر کجا است .از قالیباف بپرسید .ویلا در مشهد و خانه ای 700 متری در شهرک غرب تهران کجا رفته سردار ....فکر کردی ملت گاو هستند .سلام بر تاجگردون و سلام بر روحانی عزیز و دوست داشتنی .سلام بر ازادی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین