تاریخ انتشار:۰۰:۰۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده با اشاره مظلومیت شهدای گمنام گفت: 5 سال وقت کمی برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام نبوده، مسؤولان باید پاسخگوی وضعیت نامناسب این مکان فرهنگی و معنوی باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در جشن بزرگ مبعث در جوار گلزار شهدای گمنام لنده با اشاره به حضور و مشارکت مردم این شهرستان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی گفت: حضور پر شور و شعور مردم این شهرستان در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در تاریخ پر افتخار این شهرستان ماندگار خواهد بود.

وی افزود: هرجایی که علم برنامه‌های مذهبی ویژه اعیاد، شهادت‌ها و سایر برنامه‌های فرهنگی برافراشته شود حضور این مردم چشمگیر خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: 5 سال از تشییع با شکوه شهدای گمنام در لنده می‌گذرد ولی وعده استاندار وقت (صابری) هنوز محقق نشده و وضعیت گلزار این شهدای عزیز همچنان مظلوم است.

الهی‌نیا یادآور شد:  5 سال وقت کمی برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام نبوده، مسؤولان باید پاسخگوی وضعیت نامناسب این مکان فرهنگی و معنوی باشند.

وی در ادامه با تبریک عید مبعث خاطر نشان کرد: باید ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی این عید بزرگ برای عموم مردم به خصوص نسل جوان و پویای جامعه تبیین شود تا شاهد رشد و بالندگی در این عرصه‌ها باشیم.

امام جمعه موقت لنده ادامه داد: مکان مناسبی برای اجرای جشن‌ها در سطح شهرستان به جز پارک ورودی شهر وجود نداشته و می‌طلبد مسؤولان در جهت ساماندهی گلزار شهدای گمنام و یا مکان مناسب دیگری برای برگزاری جشن‌ها و اعیاد شعبانیه و ... باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار