تاریخ انتشار:۲۱:۱۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: این جلسه برای اجماع اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه و ساماندهی ستاد واحد دکتر روحانی در استان تشکیل شد و مسائل مختلف جهت هماهنگی و همکاری بررسی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد، دومین جلسه هم اندیشی اعضای حزب اعتدال و توسعه استان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری در محل دفتر حزب در یاسوج برگزار شد.

این جلسه برای اجماع اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه و ساماندهی ستاد واحد دکتر روحانی در استان تشکیل شد و مسائل مختلف جهت هماهنگی و همکاری بررسی شد.

در این جلسه سید ضیا الدین رضا توفیقی رئیس ستاد استانی حسن روحانی در این جلسه حضور داشت.

برخی از اصلاح طلبان و اعضای حزب اعتدال و توسعه به صورت جدی بر عدم اجرای شعار های دولت تدبیر و امید در طول این 4 سال انتقاد می کنند و معتقد هستند که روحانی گزینه مناسبی برای اصلاح طلبان در انتخابات 96 نیست.





ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین