کد خبر: ۱۲۹۸۱
تاریخ انتشار:۰۶:۵۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
عصر دنا: سخنران یک مجلس ختم، به بهانه سخن گفتن درباره شخص فوت شده، از خودش تعریف می‌کرد. یکی از مستمعین بلند شد و پرسید؛ بالاخره ما نفهمیدیم که فلانی فوت کرده یا شما؟!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): کیهان در گفت و شنود شماره امروز خود به موضوع مناظره های تلویزیونی پرداخت که در ادامه میخوانید:

گفت: کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات اعلام کرده است که مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای ریاست‌جمهوری به صورت غیرزنده پخش خواهد شد!


گفتم: چرا؟! این فاصله چه فایده‌ای دارد؟!


گفت: تنها دلیل آن، این است که می‌خواهند در فاصله ضبط و پخش مناظره‌ها بخش‌هایی از آن را که صلاح نمی‌دانند سانسور و حذف کنند.


گفتم: مردم می‌خواهند مناظره‌ها را همانطور که انجام شده ببینند تا بتوانند با شناخت و آگاهی لازم در مورد رئیس‌جمهور آینده کشور تصمیم بگیرند، نه آنطوری که اعضای کمیسیون مربوطه می‌خواهند!


گفت: چه عرض کنم؟!


گفتم: سخنران یک مجلس ختم، به بهانه سخن گفتن درباره شخص فوت شده، از خودش تعریف می‌کرد. یکی از مستمعین بلند شد و پرسید؛ بالاخره ما نفهمیدیم که فلانی فوت کرده یا شما؟!

برچسب ها: گفت و شنود
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار