کد خبر: ۱۲۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): کنسرت مهدی احمدوند که باحضور تعداد زیادی از مردم دهدشت در سالن شهید باهنر این شهر برگزار شده بود.

درحالی که همه حاضرین در کنسرت منتظرحضورمهدی احمدوند بودندمجری برنامه با اشاره به یکی از درهای ورودی اعلام کرد که لطفا مردم راه را برای مهدی احمدوند باز کنند و ادامه داد که به دلیل شلوغی و بسته بودن راه احمدوند هنوز نتواسته که وارد سالن شود.

همین حرف مجری برنامه باعث شد که توجه همه مردم حاضر در کنسرت به در ورودی مورد اشاره مجری قرار گیرد و درست در همین لحظات بود که ابراهیم فتاح پور فرماندار شهرستان چرام وارد سالن شد و به دلیل شلوغی اطراف وی حاضرین در سالن خیال کردند که احمدوند وارد سالن شده است و شروع به جیغ و فریاد و دست زدن کردند که فرماندار چرام و کسانی که وی را می شناختند از این حرکت تعجب کرده بودند. 

دقایقی بعد مهدی احمدوند وارد سالن برگزاری کنسرت شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
فرماندار، فرماندار چرام که میگن اینه... بابا این که بلد نیست حرف بزنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین