کد خبر: ۱۲۷۶۱
تاریخ انتشار:۲۲:۰۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
عصر دنا: روزنامه نزدیک به خانواده هاشمی به دلیل جالب توجهی برای انتخاب جنتی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی اشاره می کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عل جنتی که از چندی قبل از وزارت ارشاد کنار گذاشته شد، اینک به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی معرفی شده است.

روزنامه اصلاح طلب آرمان درباره دلایل برتری وی به عنوان رئیس ستاد روحانی می نویسد: "سال‌ها مسئولیت در بخش‌های مختلف و برتر از آنها فرزند آیت‌ا... جنتی بودن از او شخصیتی ساخته که بداند در چه حوزه‌هایی بیشتر مفید است. علی جنتی وزیر سابق ارشاد در دولت یازدهم این روزها در جایگاه رئیس ستاد تبلیغات دکتر روحانی به ایفای نقش می‌پردازد. علی جنتی از حامیان و همراهان آیت‌ا...‌هاشمی بود و از ایشان به‌خوبی آموخت که رمز ماندگاری و خلق پیروزی برای جامعه در اعتدال است.

بنابراین از بسیاری اطرافیان خود که قائل به حرکت در مسیر اعتدال نبودند، فاصله گرفت. استاندار خراسان و خوزستان، سفیر ایران در کویت، رئیس دفتر رئیس مجلس، معاون بین‌الملل وزیر ارشاد و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما از مسئولیت‌های علی جنتی بوده که در کنار تجربه وزارت ارشاد دولت یازدهم، کارنامه‌ای پربار است. با توجه به نزدیک بودن تعدادی از مسئولیت‌های او به عرصه رسانه، تعیین او به عنوان رئیس بخش تبلیغات ستاد روحانی انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد."


*جنتی مثل روحانی با معرفت است!

این روزنامه نزدیک به خانواده هاشمی در ادامه به دلیل جالب توجهی برای انتخاب جنتی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی اشاره می کند و می نویسد: "او بر خلاف برخی دیگر از مدعیان همراهی با دولت تنها نظاره‌گر هجمه‌ها به رئیس‌جمهور نیست و از فرصت‌های موجود برای پاسخ به دلواپسان بهره می‌گیرد، مانند پاسخ به مشی صداوسیما در قبال دولت و بزرگان. مرام و معرفت او به نحوی است که گذشته را فراموش نمی‌کند. از آنجا که روحانی هم همین مشی را دارد، بنابراین نخستین مسئولی که برای ستاد انتخاباتی تعیین شد، علی جنتی بود."

منبع: جهان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین