کد خبر: ۱۲۷۵۰
تاریخ انتشار:۲۳:۱۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
دستور انتخاباتی خادمی:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید قبول کنیم سطح آگاهی مردم یکسان نیستند پس وظیفه دانشگاهیان است که نسبت به آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید موسی خادمی عصر امروز در جمع روسای دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسئله انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: گزارش‌دهی و اطلاع‌رسانی در حوزه عملکرد دولت کم است و وظیفه دستگاه‌ها است که نسبت به اطلاع‌رسانی اقدام کند.

خادمی در ادامه گفت: نقش دانشگاهیان در این زمینه برجسته است و باید به خوب انتخاب کردن مردم کمک کنیم.

وی افزود: باید بپذیریم ۱۰ میلیون نفر بی‌سواد در کشور داریم و این خطر محسوب می‌شود و باید اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی کنیم و مردم را از خطر افراط‌گرایی و دیگر خطرات آگاه کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید با آگاه سازی مردم کمک کنیم که فریب شعارهای عوام‌فریبانه را در انتخابات نخورند تا بتوانند خوب انتخاب کنند و گاهاً با برخی شعارهای غلط فریب نخورند و این وظیفه بر عهده دانشگاهیان است.

وی افزود: انتخابات اوج مشارکت سیاسی است و نیاز است که کاری شود که مردم خوب مشارکت کنند و خوب انتخاب کنند.

خادمی تاکید کرد: آگاهی مردم یکسان نیست و باید این مسئله را بپذیریم، پس باید نکات لازم را به زبان مردم برای آنها تبیین کنیم و خطر افراط‌ گری را برای آنها گوشزد کنیم و همچنین باید آنها را از وضعیت داخلی و خارجی کشور آگاه سازیم.

وی گفت: امیدوارم همه ما در مقابل آنچه وظیفه داریم و خداوند متعال و مردم و جامعه اسلامی عمل کنیم.

ارایه گزارش عملکرد چهارساله به مردم وظیفه هر دولتی است. اما مدتی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ریاست جمهوری در استان را شروع کرده است و در چرام برای اولین مورد این موضوع رقم خورد، باید دید آیا فرصت چهارساله جهت تشدید اطلاع رسانی خدمات دولت در استان زمان کافی و مناسبی نبوده است؟

آیا نهادهای نظارتی و امنیتی در این زمینه ورود خواهند کرد یا خیر؟

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین