کد خبر: ۱۲۶۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید موسی خادمی ظهر امروز در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف استان از تلاش آنها در سال گذشته تقدیر کرد و اظهار داشت: عده‌ای به دنبال نادیده گرفتن خدمات دولت و تزریق یاس و ناامیدی به جامعه هستند اما علی‌رغم همه محدودیت‌های مالی و اعتباری خدمات خوبی سال 95 در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت که این خدمات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری توسط مدیران دستگاه‌ها مطرح شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دست‌یابی به موفقیت‌ها و اقدامات در سال‌های گذشته نتیجه تلاش مدیران ارشد یک دستگاه در مرکز کشور تا مدیران استانی و شهرستانی است، گفت: خدمات صورت گرفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به شیوه مختلف و از طریق رسانه‌ها، روابط عمومی دستگاه‌ها و حضور مدیران در محافل بیان شود.

وی کارهای صورت گرفته را خدمات نظام و دولت جمهوری اسلامی به مردم دانست و افزود: در نشست روز گذشته هم به  موضوع کاهش نرخ بیکاری در استان اشاره کردم که از سال‌ 90 به این طرف کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن نرخ بالای بیکاری استان اول تا سوم بود و این رتبه بندی بالاترین نرخ بیکاری همواره بین استان‌های کرمانشاه، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد جا به جا می‌شد اما در روزهای پایانی سال گذشته و براساس آمار سازمان آمار ایران نرخ بیکاری این استان 4.4 درصد کاهش یافته است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمار بیکاری طبیعی در دنیا بین 2 تا 3 درصد است، گفت: نرخ بیکاری 13.4 درصد در این استان بالا و وحشتناک است اما این هم به این معنا نیست که کاهش نرخ بیکاری 17.7 درصد ابتدای سال 95 به 13.4 درصد بیان نشود.

خادمی بیان کرد: برخی از رسانه‌های استان به دنبال انتشار اخبار منفی هستند در حالی که در آستانه انتخابات نباید مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کرد بلکه همه باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات آینده تلاش کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه یاسوج
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
آقای استاندار اینقدر این مردم فهیم هستند که خودشان میدانند چکار کنند! شما بهتره به فکر فامیل وبستگان ساداتی خویش باشی!درضمن یقین بدان که اگه آقای دکتر روحانی مجددا موفق شود قطعا شما استاندار فامیل گرا ماندگار نخواهید بود.
بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
سلام
بیکاری وکاهش ؟؟؟؟!!!!!!!کاهش بیکاری دروغ ،دروغ،.....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین