کد خبر: ۱۲۳۷۰
تاریخ انتشار:۲۰:۳۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: هوای صاف و تمیز و آسمان پر ستاره و آبی یاسوج برای خودم به شخصه خیلی لذت بخش بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پرستو آراسته 36 ساله، اهل تهران و لیسانس تئاتر دارد، گذراندن دوره های آموزشی استاد حمید سمندریان در سال 84. و آموختن در محضر اساتیدی چون شادروان حمید سمندریان ، استاد مهدی فخیم زاده و استاد اسماعیل شنگله.ساختن دو فیلم کوتاه در دوره های فیلم سازی استاد مهدی فخیم زاده در همان سال . بازی در سریال بقچه سبز پخش شبکه دو سال 84.بازی در 4 فیلم کوتاه . در دو تله . بازی در فیلم بلند این شک لعنتی «اولین فیلم بلند دانشکده صدا و سیما» اکران سال 88.بازی در جشنواره های مختلف تاتر و اجراهای عموم از جمله بازی در نمایش قایقهای کاغذی به کارگردانی ایرج افشاری در جشنواره تابستانه سال 83. بازی و دستیاری در مجلس شبیه مرگ و زندگی به کارگردانی رحمان حقیقی منتخب جشنواره آیینی سنتی سال 86. دستیار کارگردان در نمایش پدرانه به کارگردانی علی اصغر راسخ راد منتخب جشنواره رضوی سال 86 .بازی در نمایش پدر استریندبرگ به کارگردانی خسرو بامداد منتخب جشنواره اساتید سال 87.مدیریت اجرایی و برنامه ریز نمایش فرمانروای دنیا سال 94 ،بازی در نمایش جهشه سال 95، بازی در فیلم زیر پل سال 95 ،بازی در فیلم سینمایی تبریز 2018 سال 95 را در کارنامه خود دارد.

فیلم "سرباز خانه خانم ها " با حضور مشاور فرهنگی سپاه کشور در اولین روز از دهه مبارک فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد در این فیلم پرستو آراسته به عنوان بازیگر و مدیربرنامه ریزی و کبری گودرزی به عنوان بازیگر و مدیر هماهنگی همکاری دارند.

فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» به نویسندگی و کارگردانی محسن کیانی به موضوع نقش زنان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدای زن می پردازد.

خانم آراسته در سفری که بهمن امسال برای حضور در فیلم سربازخانه خانم ها به کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج داشتند، زیبایی ها، مناظر بکر و طبیعی و همچنین مردمان خونگرم این استان را این چنین توصیف کردند.

هوای صاف و تمیز و آسمان پر ستاره و آبی یاسوج برای خودم به شخصه خیلی لذت بخش بود

کهگیلویه و بویراحمد، استانی زیبا در دل زاگرس آرمیده. برای اولین بار به این استان سفر داشتم در طول سفر اصلا نتونستم بخوابم و دوازده ساعت مسیر تا شهر یاسوج جاده رو تماشا می کردم که اتوبوس ما  از شهرهای مختلف رد می شد تا اینکه از شهر سمیرم گذشتیم و نزدیک یاسوج رسیدیم من جاده رو بیشتر تماشا می کردم فوق العاده پر از درختانی بود که هر دو طرف جاده انبوهی از درختان بلوط قرار گرفته بودند تا شهر یاسوج رسیدیم و در طول سفر گذری که در شهر داشتیم هوای پاک و تمیز این شهر توجه ام رو به خودش جلب کرد چون برای ما ساکنین تهران که در دود و آلودگی زندگی می کنیم هوای صاف و تمیز و آسمان پر ستاره و آبی یاسوج برای خودم به شخصه خیلی لذت بخش بود همچنین شهری آباد و اطراف اون طبیعت زیبای آن در کنار تپه های قشنگ خودنمایی می کردند .

مردمان یاسوج را آنقدر خونگرم و پر از محبت و مهربانی دیدم که باز هم دلم میخواد به این استان سفر کنم 

برخورد خوب مسولان و احترام مردم  و مهمان نوازی تمام مردمان شهر زیبای یاسوج باعث شد ما برای پروژه کاری فیلم سربازخانه خانمها که به همت کارگردان محترم آقای محسن کیانی و حمایت مسئولان و ارگانها در یاسوج پر طبیعت کلید زده شد برای دومین بار در بهار به امید خدا باز هم سفری داشته باشیم.سفر کاری که ان شالله تصویر برداری پروژه شروع خواهد شد و در همان فصل بهار در دل زاگرس زیبا و شهر یاسوج هم پایان خواهد یافت .

سپاس از همه عزیزان این استان و تشکر ویژه از پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس و زحماتی که در انتقال فرهنگ این مملکت می کشید.

 
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار