کد خبر: ۱۲۳۶۳
تاریخ انتشار:۲۰:۰۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: مراسم کلنگ زنی جاده ارتباطی لیکک به جایزان ظهر امروز در نزدیکی روستای تنگ ابدال بهمئی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): جاده لیکک به جایزان به عنوان یکی از راه های مواصلاتی شهرستان بهمئی به استان خوزستان با حضور معاون وزیر نفت، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان بهمئی وزارت نفت ظهر امروز کلنگ زنی شد.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش های مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز کشور در وزارت نفت جهت تخصیص اعتبار به این پروژه تقدیر کرد.

هر چند بیشتر مسئولان شهرستان بهمئی بهره برداری از این راه ارتباطی را عاملی برای خروج شهرستان بهمئی از بن بست می دانند اما عده هم هستند که معتقدند مسیر احداث این جاده به درستی کارشناسی نشده است و اجرای آن دستاورد اقتصادی برای مردم بهمئی به خصوص شهر لیکک به عنوان تنها شهر شهرستان ندارد.

حاشیه های قابل ذکر این مراسم، انگشت آتل بندی شده مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز کشور وزارت نفت بود که امیریان با وجود این شرایط با قدرت زیادی کلنگ افتتاحیه را بر زمین زد و  با توصیه این مدیر کشوری از قوچی که قرار بود در این ایین ذبح شود خودداری شد.

این مراسم ظهر امروز در نزدیکی روستای تنگ ابدال از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی برگزار شد.

تصاویر ضمیمه:

منبع:پایگاه خبری آوای ماغر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین