کد خبر: ۱۲۲۸۵
تاریخ انتشار:۲۳:۱۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: شهرستان بهمئی در نیمه دوم اسفندماه امسال ، میزبان ۲ هزار و ۲۸ دانش آموز برگزیده قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اعضای کمیته روابط عمومی و تبلیغات این مسابقات، خبرنگاران و اصحاب رسانه  و مدیران سایتهای خبری گفت : در این مسابقات دانش آموزان برگزیده قرآنی ۱۳ شهرستان و منطقه استان در بخش پسران در ۱۴رشته و در بخش دختران در 12  به رقابت می پردازند .

 

مسیح دموری نژاد افزود : مسابقات در ۴ سطح آموزشگاهی، شهرستانی و منطقه‌ای ، استانی و کشوری برگزار و از هر شهرستان ۷۲ دانش آموز دختر و ۸۴ دانش آموز پسر و در مجموع  ۱۵۶ دانش آموز به مرحله استانی راه می یابند .

 

وی گفت: بیش از  ۲۰۰ عامل اجرایی در قالب کمیته های مختلف مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده دارند و مسابقات به مدت یک هفته برگزار می شود.

 

دموری نژاد با بیان اینکه در این مسابقات ۴۶۸ دانش آموز در مرحله استانی برگزیده و تجلیل می‌شوند، افزود : دانش آموزان منتخب این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، اذان، مداحی ، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام و انشاء نماز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد .

 

وی یادآور شد :  از رسانه های خبری ، سایتها و خبرنگاران صدا و سیما انتظار داریم برای انعکاس این رویداد مهم و روند برگزاری آن تلاش خود را انجام دهند . 

 

نورمحمد بزمه، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ، مراسم استقبال و حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان ، مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات و معرفی برگزیدگان و برنامه های فرهنگی از جمله بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی  را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده این دوره از مسابقات عنوان کرد .

 

گفتنی است در این مرحله 2028 دانش آموز در قالب رشته های قرائت قرآن ، ترتیل ، حفظ تحقیق و تفسیر ، اذان ، انشاء نماز ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ، احکام و مداحی به مدت 7 روز با هم رقابت می کنند .

منبع:پایگاه خبری آوای ماغر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار