کد خبر: ۱۲۲۸۴
تاریخ انتشار:۲۳:۱۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: مقاله جوان چرامی در کنگره بین المللی عدالت، مطالعات حقوقی و قضایی جزو ده مقاله برتر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سومین کنگره بین المللی عدالت، مطالعات حقوقی و قضایی بهمن ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور دانشمندان برجسته دانشگاهی جهان، پژوهشگران و محققان، قضات، مدیران و مشاوران حقوقی وکلای دادگستری و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در مورد تمام جنبه های علم حقوق برگزار شد.

در این کنگره بین المللی که به بحث در مورد جدید ترین نوآوری، روندها، نگرانی ها و چالش های عملی و ارائه راه حل برای محققان حقوقی و قضایی کشور می پرداخت، مقاله حمید خوشنوا جوان آینده دار چرامی به عنوان یکی از مقالات برگزیده این کنگره انتخاب و لوح و تندیس آنرا را دریافت کرد.

در این کنگره به ده اثر برگزیده شده علاوه بر اهدای لوح و تندیس،قول چاپ و ثبت در مجلات معتبر علمی پژوهشی دنیا مانندISI  و  Elsevier  داده شد.

حمید خشنوا دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه جزا و از اساتید دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد است که 6 مقاله دیگر در سطح ملی ارائه داد است.

امید است مسئولان شهرستانی و استانی قدر جوانان نخبگان کهگیلویه وبویراحمد و همچنین چرام را دانسته و با حمایت این عزیزان مسیر پیشرفت و ترقی را کوتاه کنند.

 

تصاویر تکمیلی:

 

منبع:پایگاه خبری تحلیلی چرام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار