کد خبر: ۱۲۲۸۱
تاریخ انتشار:۲۲:۰۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
ستار هدایت خواه
عصر دنا: فعال فرهنگی هم استانی با تأکید بر این موضوع که در واقع همه این تفکرات و موضوعات نشان می دهد که سناریویی خطرناک با این موضوع در حال اجرا بوده است، گفت: آشتی ملی یک سناریوی از پیش طراحی شده در محافل اصلاح طلبان برای درون زدن حقایق روبه رو است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ستار هدایت خواه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به سناریوی از پیش طراحی شده برخی گروههای سیاسی به نام آشتی ملی اشاره کرد و گفت:انگیزه کسانی که آشتی ملی را بیان کرده اند تطهیر فتنه گران و مبرا کردن آنها از فتنه های گذشته است.

برخی با طرح سناریوی آشتی ملی به دنبال دور زدن حقایق هستند

وی با تأکید بر این موضوع که این قشر با طرح  آشتی ملی در صدد  فراموشی فتنه 88 و صدمات جبران ناپذیر این فتنه در بین جامعه هستند، خاطر نشان کرد: صدمان جبران ناپذیری که  فتنه گران و ایادی آنان در سال 88 بر انقلاب،آرمانها و ارزشها وارد کردند بر کسی پوشیده نیست.

نماینده دوران هفتم و هشتم مردم بوراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی تبرئه فتنه گران از خیانت های گذشته را سناریوی اصلاح طلبان برای انتخابات آینده دانست و گفت: یکی از اهداف این آشتی ملی زمینه سازی  این قشر برای انتخابات آینده است.

برخی به دنبال یک جنگ خیالی هستند

هدایت خواه یکی دیگر از  سناریو های این آشتی ملی را یک جنگ خیالی از طرف این گروه دانست و گفت: این قشر سیاسی در این سناریوی از پیش طراحی شده به دنبال این هستند که به مردم القاء کنند که سایه جنگ از سوی برخی کشورها ما را تهدید می کند و ما تنها کسانی هستیم که می توانیم با تعامل در برابر این جنگ بایستم، که رهبر انقلاب به واضح و گویا پرده از این فتنه جدید برداشتند.

وی باتأکید بر این موضوع که حتی خود آمریکاییها گفته اند که آغازگر هیچ جنگی با هیچ کشوری از جمله ایران نیستند و ایجاد این جنگ یک شکست احمقانه خواهد بود گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد و شایعه جنگ خارجی یعنی غفلت از جنگ داخلی که همان عرصه اقتصادی و عرصه فرهنگی است.

 هدف از آشتی ملی جولان گروهی خاص در انتخابات است

فعال فرهنگی هم استانی با تأکید بر این موضوع که در واقع همه این تفکرات و موضوعات نشان می دهد که سناریویی خطرناک با این موضوع در حال اجراست،گفت: آشتی ملی یک سناریوی از پیش طراحی شده در محافل اصلاح طلبان برای درون زدن حقایق روبه رو است.

هدایت خواه یکی دیگر از نقشه های این سناریو را زمینه سازی این قشر برای انتخابات پیش رو و امتیازات بیشترآنان به غرب دانست و گفت:این حرکت از سوی این قشر نشان دهنده یک شکاف جدید بین آنها و آرمانهاست.

مردم با کسی قهر نیستند

وی با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب مردم ایران اسلامی با هیچ کسی قهر نیستند،گفت:مردم در 22بهمن مُهر تأییدی بر اتحاد دوباره خود با آرمانها زدند.

هدایت خواه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با کسی قهر نیستند،گفت: مردم با کسی دشمن و قهر نیستند بلکه با فتنه گرانی قهر هستند که صدمات جبران ناپذیری را به پیکره ملت وارد کردند و هیچگاه با آنها صلح نخواهند کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین