کد خبر: ۱۱۹۶۲
تاریخ انتشار:۱۹:۴۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
عصر دنا: امام جمعه چرام گفت: من حاضرم در یک زمان تعیین شده و بعنوان مخالف برجام و دیگری بعنوان موافق برجام به مناظره بنشینیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):  حجت‌الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری بیان کرد:امام و شهدا حق بزرگی بر گردن ما و جهان دارند چراکه سیر تاریخی معاصر را که به دره هولناک مکاتب مادی درحال سقوط بود،تغییر دادند.

وی افزود:هنگامی که امام راحل قیام کرد،دنیای مادی انسان ها با دو جنگ جهانی اول و دوم  به خاک و خون کشیده و  جهان عملا به بلوک  شرق و غرب تبدیل شده بود.

افشار ادامه داد:امام راحل آمد و بساط دروغین  مادی گرایی را کنار زد و پرچم توحید را برافراشت و میان زمین و آسمان ریسمان الهی پیوند زد.

امام جمعه چرام با اشاره به عاشورای سال 1342 بیان کرد:نطق امام راحل در عاشورای سال42 و همچنین نطق امام علیه کاپیتالاسیون نشان دهنده ی آمادگی یک قیام الهی همجون جدش امام حسین(ع)است.لذا دیدیم طاغوت های زمان در دوران امام راحل یکی پس از دیگری در اوج خفت و زاری به خاک مذلت افتادند.

وی به دشمنی های اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا نسبت به ایران اشاره کرد و گفت: هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا در زمان اوباما درون کتاب خود با نام گزینه های دشورا اعتراف می کند که آمریکا، داعش و القاعده را تشکیل داده تا خاورمیانه را تقسیم کند.

افشار افزود:کلینتون می گوید که با سفر به 112 کشور با دوستانمان توافق شد که پس از اعلام تاسیس داعش،این گروهک را به رسمیت بشناسیم.

خطیب جمعه چرام به برجام اشاره کرد و گفت: به هر حال توافق هسته ای صورت گرفت که تا کنون بجز بدعهدی هیچگونه فایده ای از آن ندیدیم.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری شرط گذاشتند که پس از برجام با هر بهانه ای ایران اسلامی تحریم شود، نقض برجام است و ایران در این یکسال اخیر به بهانه های نقض حقوق بشر و آزمایش های موشکی تحریم شد.

افشار ادامه داد: من حاضرم در یک زمان تعیین شده و بعنوان مخالف برجام و دیگری بعنوان موافق برجام به مناظره بنشینیم؛به هر حال یا من چیزی از برجام نمی بینم و یا طور دیگری است.کسانی که بخواهند با سهل اندیشی چهره آمریکا را بزک و دشمنی آمریکا را با ایران توجیه کند، چهره ی آمریکا را در دستگیری کودک 5ساله ی ایرانی در فرودگاه آمریکا مشاهده کنند.

وی در آخرافزود: این جملات بنده،ندای مردم کشور و شهروندان شهیدپرور شهرستان چرام است و رئیس جمهور آمریکا بداند که اگر مردم ما را محک بزند همانند جنگ تحمیلی و با دلاوری این ملت،سیلی محکمی بر دهنش خواهیم زد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی چرام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار