کد خبر: ۱۱۹۴۶
تاریخ انتشار:۰۵:۵۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
کارشناس مذهبی:
عصر دنا: حجت الاسلام طباطبائی نژاد گفت: ویژگی شاخص و بارز حضرت زهرا دفاع و پاسداری از ولایت بود و باید از پیام دفاع از حریم ولایت در مکتب فاطمه (س) درس گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام طباطبائی نژاد شامگاه جمعه در مسجد قرآن بوشهر گفت: ویژگی شاخص و بارز حضرت زهرا دفاع و پاسداری از ولایت بود و باید از پیام دفاع از حریم ولایت در مکتب فاطمه (س) درس گرفت.

وی با بیان اینکه دین اسلام به ولایت نظر ویژه ای دارد افزود: نقل شده از یکی علماء که اگر کسی در ولایت فقیه شک و تردید پیدا کرده باشد بوی وطمع فقه را نچشیده است، ما شیعه جعفری یا امام صادق هستیم، چرا برخی از ائمه قیام نکردند و تشکیل حکومت ندادند.

 حجت الاسلام طباطبائی نژاد اظهار داشت: رسول خدا وقتی که وارد شهر مدینه شد تشکیل حکومت و دولت اسلامی اولین اقدامی بود که انجام دادند امام علی در پنج سالی که حکومت کرد جنگ های متعدد صفین، نهروان و جمل انجام دادند، امام حسن و حسین برای تشکیل حکومت جنگیدند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم در حکومت اسلامی نقش اساسی و بسیار مهمی دارند و  برای تشکیل حکومت سه قانون، رهبر و مردم نیاز است که اگر این سه با هم جمع شدند و در کنار هم بودند آن وقت دولت اسلامی تشکیل می شود.

وی افزود: این همه مشکلات که دامن گیر جامعه شده از چه نشأت می گیرد؟ چون اگر از حدود قرمز تجاوز کردید با وجود بهترین فرمانده شکست حتمی است چون دنیا پرست شدید به دنبال اختلاس وحقوق های نجومی ودنیا رفتید بلا برسر جامعه می آید، عیب از نظام و رهبر نیست، عیب از خود ماست که از حدود خارج می شویم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار