کد خبر: ۱۱۸۶۹
تاریخ انتشار:۲۱:۵۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
مدیربرنامه چشمی در گفتگو با مشرق:
عصر دنا: پیرو محرومیت استقلال در جذب بازیکن جدید و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی برای این تیم باشگاه سپاهان رسما خواستار به خدمت گیری چشمی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مسئولان باشگاه استقلال در روزهای اخیر همواره با اشاره به دریافتی مالی که روزبه چشمی در نیم فصل اول لیگ جاری (شانزدهم) از باشگاه استقلال داشته و با استناد به قرارداد سه ساله اش با این مجموعه که هنوز دو و نیم سال از آن باقی مانده از عدم جدایی این بازیکن از این تیم خبر می دهند.

این در حالی است که استقلال تحت هیچ شرایطی قادر به استفاده از این بازیکن نیست و از آنسو هم روزبه چشمی با در دست داشتنن چندین پیشنهاد برای همکاری با دیگر تیم های لیگ برتری می خواهد از استقلال جدا شده و فوتبالش را در لیگ برتر ادامه دهد. از سوی دیگر و در حالی که گفته می شد ویسی خواستار جذب چشمی شده سرپرست تیم فوتبال سپاهان این خبر را تکذیب کرد!

حسین کریمی مدیر برنامه این بازیکن در گفت و گو با مشرق، در این باره که سرپرست تیم سپاهان اعلام کرده باشگاه سپاهان برای 10 بازی دنبال به خدمت گیری چشمی نیست اظهار داشت: « اتفاقا ظهر امروز طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در تماسی با بنده خواستار انتقال چشمی به سپاهان شد. ظاهرا عبداله ویسی قصد دارد از این بازیکن در ترکیب این تیم در بازی های باقیمانده استفاده کند و ما درصدد هستیم تا این موضوع را ظرف امروز و فردا نهایی کنیم».

در این بین گزارش دیگری در همین ارتباط از مخالفت سرسختانه باشگاه استقلال با جدایی چشمی خبر می دهد که مدیر برنامه این بازیکن در این باره هم بیان کرد:« روزبه چشمی هیچ منعی برای جدا شدن از استقلال ندارد و همه این حرف ها گمانه زنی است. با توجه به محرومیت استقلال از نقل و انتقال بازیکن چشمی بیرون از لیست مانده و می تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند. از آن گذشته با توجه به بیرون ماندن از مسابقات او در حال حاضر حکم بازیکن آزاد را هم دارد.»
 
کریمی افزود: «با این همه ما تا امروز به احترام باشگاه استقلال و هواداران این تیم صبر کرده ایم اما در قرار ملاقاتی که فردا با مسئولان باشگاه داریم قطعا تکلیف این موضوع را هم مشخص خواهیم کرد تا چشمی برای هفته بیست و یکم لیگ برتر مشکلی برای همراهی تیم جدیدش نداشته باشد. چون تقریبا تیم جدید او را مشخص کرده ایم و تا فردا اسم تیمش رسما اعلام می شود».
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار