کد خبر: ۱۱۵۱۳
تاریخ انتشار:۲۳:۳۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
عصر دنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: از تعداد دقیق کسانی که زیر آوار مانده اند اطلاع دقیقی نیست و هیچ یک از آمارها را تایید نمی کنیم. مراحل آوار برداری آغاز شده و سعی می کنیم به سرعت کار را پیش ببریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت وگو با شبکه خبر درخصوص ریزش ساختمان پلاسکو گفت:ساختمان پلاسکو یکی از ساختمان های قدیمی و فروشگاه بزرگ پوشاک در خیابان جمهوری به علت آتش سوزی فروریخت. فروریختن این ساختمان بزرگ می تواند علل مختلفی داشته باشد.

وی اضافه کرد: بارها در خصوص فرسودگی و غیر استاندارد بودن این ساختمان تذکراتی به هیئت امنا و مسئولین داده شده بود اما در هر بار بی توجهی پاسخ مسئولین شهرداری و سازمان های ایمنی بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: طبقات ۸ و ۹ این ساختمان که آتش سوزی از آنجا شروع شده بود بیشتر شامل واحدهای تولیدی لباس بودند که در شیفت شب هم به کار می‌پرداختند. آتش‌سوزی از ساعت ۷:۰۹  از همین طبقات آغاز شد و پس از ۴ ساعت کل ساختمان فرو ریخت.

ملکی علت فروریختن را چند انفجار عنوان کرد و افزود: حرارت در ساعات اولیه و مقاومت بسیار ضعیف اسکلت ساختمان علت اصلی ریزش است. البته چند انفجار شدید سبب تخریب کامل ساختمان پلاسکو شد.

وی در مورد تعداد مصدومان نیز گفت: از تعداد دقیق کسانی که زیر آوار مانده اند اطلاع دقیقی نیست و هیچ یک از آمارها را تایید نمی کنیم. مراحل آوار برداری آغاز شده و سعی می کنیم به سرعت کار را پیش ببریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین