تاریخ انتشار:۱۶:۳۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
مسؤول اورژانس یاسوج خبر داد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی‌محمد خرم‌روز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پرسنل اورژانس 115 یاسوج گفت: روز گذشته طی تماس تلفنی از روستای کلاغ خورده از بخش سیلوکلوار با مرکز اورژانس 115 یاسوج مبنی بر نیاز به کمک مادر باردار 25 ساله گفت: بلافاصله پرسنل پایگاه دمچنار به محل اعزام شدند.

مسؤول اورژانس 115 یاسوج بیان کرد: پرسنل پایگاه 115 یاسوج، بخاطر شرایط کوهستانی و برف‌گیر بودن منطقه بعد از 4 ساعت تلاش و عبور از گردنه و جاده‌های یخ‌زده و برف‌گیر خود را به محل موردنظر رساندند.

وی بیان کرد: پرسنل اورژانس 115 یاسوج پس از معاینه و کنترل علائم حیاتی متوجه شرایط اضطراری می‌شوند که پس از اقدامات اولیه درمانی و حمایتی مادر باردار را به سمت مرکز استان انتقال می‌دهند.

خرم‌روز عنوان کرد: پرسنل اورژانس به علت وجود کولاک و بارش شدید برف بعد از 6 ساعت تلاش موفق به رساندن بیمار به بیمارستان امام سجاد یاسوج ‌می‌شوند و بلافاصله مادر باردار به بخش زایشگاه منتقل و تحت عمل قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با تلاش پرسنل اورژانس 115 و همکاران بیمارستانی نوزاد در صحت و سلامت کامل به دنیا آمد.

مسؤول اورژانس 115 یاسوج با اشاره به اینکه ساعت شروع و پایان این ماموریت با پیمایش 310 کیلومتر و به دلیل شرایط جوی و بارش برف و کولاک در 12 ساعت به طول انجامید، گفت: بخاطر شرایط‌‌ جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه و وجود روستاهای دور افتاده و صعب‌العبور نیازمند آمبولانس کمک‌دار بروز هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین