تاریخ انتشار:۰۰:۰۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
در نشست کارگروه بررسی پایگاه های خبری استان مطرح شد
عصر دنا: معاون پیشگیری دادگستری استان گفت: در مطالب انتشار شده هفته اخیر شاهد توهین،افترا و نشر اکاذیب بودیم که با توجه به قانون مطبوعات مسئولیت مقالات و مطالب منتشر شده در سایت به عهده مدیر مسئول آن سایت است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): جلسه کارگروه بررسی پایگاههای خبری استان با حضور اعضا امروز سه شنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.
 
دهبانی پور ضمن اشاره به اهمیت رسانه در ایجاد فضای آرامش و امنیت استان گفت با استفاده از این مجاری قانونی بدنبال سالم سازی فضاهای رسانه ای هستیم و نباید اجازه داد به بهانه کار آزاد رسانه ای به افراد هتک حرمت شود

در ادامه معاون پیشگیری دادگستری استان گفت: مدیر مسئول ها باید حد و حدودی برای ارائه مطالب در نظر بگیرند و نباید بدون بررسی مطالب حتی اگر شاکی هم نداشته باشد آنها را نشر دهند.
در مطالب انتشار شده هفته اخیر شاهد توهین،افترا و نشر اکاذیب بودیم که با توجه به قانون مطبوعات مسئولیت مقالات و مطالب منتشر شده در سایت به عهده مدیر مسئول آن سایت است.

گشتاسبی یادآور شد: بیشترین تخریب ها در کامنت ها می شود و فرهنگ کامنت نویسی در سایت ها باید نهادینه شود.

در ادامه اعضا پس از بحث و بررسی تصمیم گرفتند روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ٩ صبح مدیران دستگاههای فرهنگی،قضایی و امنیتی در جلسه ای با حضور مدیران و صاحبان امتیاز پایگاههای خبری اعم از مجوزدار و یا بدون مجوز،روزنامه ها،هفته نامه ها و دوهفته نامه ها به هم اندیشی بپردازند.

همچنین اعضای کارگروه پیرامون برخی اهانت های درج شده در پایگاههای خبری پس از تحلیل محتوی تصمیماتی را اتخاذ نمودند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین