کد خبر: ۱۱۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۰۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فتاح محمدی ظهر امروز  در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی با بیان اینکه ایام الله یک نماد است و نمود آن تجلی اقتدار و وحدت ملی است، اظهار داشت: مهم‌ترین مبنا استراتژی امر به وحدت و نهی از تفرقه است و اینکه اصل دشمن‌شناسی باید مد نظر باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به پیام حادثه 9 دی ماه اشاره کرد و گفت: اولین پیام این روز پیام انسجام و وحدت ملی در کشور و دومین پیام آن بصیرت‌افزایی بسیار خوبی بود که برای مردم و ملت ما به همراه داشت و دشمن‌شناسی خوبی شکل گرفت.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه وحدت و انسجام نظام را بیش از گذشته ایجاد کرد، تصریح کرد: شناخت آسیب‌ها و تهدیدات در کشور وظیفه هر یک از مسئولان نظام است  و به طور قطع این آسیب ها باید با حساسیت بیشتری رصد شوند و در راستای مصونیت‌زایی جامعه اقدام کرد.

محمدی با تاکید بر قدرت مندی نظام در حل مشکلات جامعه، بیان کرد: نباید شیوه بیان مشکلات و آسیب‌های جامعه سبب تشویش اذهان عمومی و بی‌اعتمادی در بین مردم شود بلکه دلسوزان نظام باید با ادبیاتی دلسوزانه و تذکرات به موقع در راستای رفع مشکلات تلاش کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بحث حقوق‌های نجومی مربوط به یک بازه زمانی خاص نیست، اظهار داشت: بعضی از این فیش‌های حقوقی مبنای قانونی داشتند و هر کدام که خارج از چارچوب قانونی پرداخت شدند باید به شدت با آنها برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه حساسیت حزبی و جناحی هیچ تاثیری در پیشرفت نظام نخواهد داشت، عنوان کرد: هر کدام از ائمه جمعه و جماعت و هر کسی در هر نقطه از استان نقطه نظری داشته باشند انتقال می‌دهیم و حق مردم است بدانند این حقوق‌ها به چه میزان و متعلق به چه کسانی بوده است.

محمدی در خصوص توهین به دختر دانشجو در روز 16 آذر گفت: این موضوع را به جد پیگیری کردیم و کار بسیار بدی است که چادر و حجاب کسی خدشه‌دار شود و یک دختر دیگر به صورت غیرعمدی سبب این کار شده که باید دانشگاه نیز برای رفع این اختلافات در یک محیط علمی تلاش کند.

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نباید این موضوع به گونه‌ای طرح شود که عده‌ای طرفدار دین و عده‌ای ضد دین هستند، افزود: همه ما حاضریم جان خود را فدای انقلاب، رهبری، نظام و کشور کنیم و اگر جایی مشکلی است با وحدت و انسجام رفع شود و روحانیت باید هر جایی نیاز به اصلاح بود و مشکلی وجود داشت تذکر دهند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استخدام‌های بی‌ضابطه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی استانداری به این موضوع ورود کرده ما استخدام نداریم جر دو سه مورد اما تعدادی از دستگاه‌ها نیروهایی در قالب شرکتی به کار گرفتند اما باورم این است که در شهرداری که یک موسسه خصوصی غیر دولتی است اگر یک رفتگر می‌خواهد جذب کنند باید آگاهی بزنند و براساس ضوابط نیرو به کار بگیرند.

وی تصریح کرد: در برخی از دستگاه‌ها نیروهایی به کار گرفته شدند در قالب شرکتی، پیمانی و ساعتی که این موضوع در جلسه شورای معاونین با حضور استاندار مطرح شود برخی‌ها را خودمان رصد کردیم و قرار شد حوزه اقتصادی ما که متولی ایجاد اشتغال و جذب است، آخرین وضعیت استخدام‌ها در سه سال اخیر را از همه دستگاه‌ها بگیرند و در اختیار استاندار قرار دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
خسته نباشید آقای محمدی جالبه خیلی زود باخبر شدین حتما کد پرسنلی فامیلای مسئولین ثبت شدن و دیگه سفارشات تمام شده که به فکرتون خطور کرده این موضوع
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
ها جون خوت تا پیگیری کنی. کدام مسئول در ایران خلافی کرده و مجازات شده؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار