کد خبر: ۱۱۰۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۴۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد
عصر دنا: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از نام‌گذاری 21 تا 28 آذر به نام هفته فرهنگ و هنر شهرستان کهگیلویه در تقویم استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید ایرج کاظمی‌جو عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: از امسال 21 آذرماه به نام هفته فرهنگ و هنر شهرستان نامگذاری و این مناسبت در تقویم استان ثبت می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی به فراخور نیاز در همه حوزه‌ها وارد می‌شود و راهکار ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی هفته فرهنگ و هنر قرار است برنامه‌هایی به صلاحدید شورای فرهنگ عمومی اجرا شود افزود: با توجه به فرهنگ بومی شهرستان برنامه‌هایی اجرایی می شود که از بطن و متن جامعه برخاسته باشد و به ارتقای فرهنگ کمک کند.

کاظمی جو تصریح کرد: این برنامه‌ها باید در برگیرنده همه اقشار جامعه باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه از اجرای کارگاه‌های نقاشی،طراحی پوستر و نمایش متناسب با آسیب‌های اجتماعی به نمونه‌هایی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته نام برد و گفت: افتتاحیه هفته فرهنگ و هنر در پارک مرکزی و اختتامیه آن در فرهنگسرای ارشاد خواهد بود.

وی از کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر دستاوردی دارند نیز خواست در محل کاروانسرای بافت قدیم یا سالن شهید آوینی دهدشت در معرض نمایش قرار دهند.

کاظمی جو با مهم خواندن نقش مراکز دانشگاهی در توسعه فرهنگ ضمن انتقاد از عدم مشارکت رؤسای واحدهای دانشگاه‌های شهرستان در برنامه‌ها و نشست‌های مختلف تصریح کرد: دانشگاه‌ها به عنوان مهد علم و فرهنگ باید در این حوزه نقش آفرینی کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
برای ترویج و توسعه فرهنگ اولین شرط، درک درست و واقعی از مفهوم فرهنگ است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین